Capítulos de libro (9) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. Alivio

    Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 61-72

  2. Condenados

    Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 149-159

  3. Educar na arte contemporánea

    Experiencias docentes innovadoras en la educación superior (Educación Editora), pp. 63-67

  4. El machista emboscado

    Mujeres en el sistema del arte en España (Madrid : EXIT Publicaciones), pp. 113-115

  5. La Academia Alternativa. Del bosque de Academos a la tercera edad de la disidencia

    Canales alternativos de creación, una aproximación crítica: [actas del seminario celebrado el día 26 de mayo de 2011, en el Centro Galego de Arte Contemporánea, Santiago de Compostela] (Baleiro), pp. 31-55

  6. Materias interdisciplinarias no EEES: procesos de espazo-tempo, 2008/2009 : seguimento dun exercicio de carácter non presencial

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 79-83

  7. O porqué do estado crítico

    Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 11-14

  8. Proxectos de arte de acción no novo Grao en Belas Artes

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 165-168

  9. Sentir doutra maneira: unha lección nietzscheana sobre a arte e a cultura

    O(s) sentido(s) da(s) cultura(s) (Consello da Cultura Galega), pp. 275-294