Centro
Facultade de Belas Artes
Capítulos de libro (9) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2012
-
Alivio
Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 61-72
-
Condenados
Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 149-159
-
Educar na arte contemporánea
Experiencias docentes innovadoras en la educación superior (Educación Editora), pp. 63-67
-
El machista emboscado
Mujeres en el sistema del arte en España (Madrid : EXIT Publicaciones), pp. 113-115
-
La Academia Alternativa. Del bosque de Academos a la tercera edad de la disidencia
Canales alternativos de creación, una aproximación crítica: [actas del seminario celebrado el día 26 de mayo de 2011, en el Centro Galego de Arte Contemporánea, Santiago de Compostela] (Baleiro), pp. 31-55
-
Materias interdisciplinarias no EEES: procesos de espazo-tempo, 2008/2009 : seguimento dun exercicio de carácter non presencial
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 79-83
-
O porqué do estado crítico
Estado crítico 1: 10 comisari*s, 10 artistas : Mercedes Rozas, Xozé Manuel Lens, Ramón Rozas ... : Sheila Pazos, Mar Vicente, Vanesa Díaz e Juan Adrio ... : Sala Alterarte ([Ourense] : Difusora de Letras, Artes e Ideas, D.L. 2012), pp. 11-14
-
Proxectos de arte de acción no novo Grao en Belas Artes
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 165-168
-
Sentir doutra maneira: unha lección nietzscheana sobre a arte e a cultura
O(s) sentido(s) da(s) cultura(s) (Consello da Cultura Galega), pp. 275-294