Publicacións (12) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. Carlos Marcelo y Denisse Vaillant (2018). Hacia una formación disruptiva de docentes. 10 claves para el cambio. Madrid: Narcea de Ediciones (Col. “Educación Hoy Estudios”). ISBN: 978-84-277-2475-4. ePdf: 978-84-277-2476-1. ePub: 978-84-277-2477-8

    Revista de investigación en educación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 62-64

  2. Correction: Effects of moderate vs. High iso-inertial loads on power, velocity, work and hamstring contractile function after flywheel resistance exercise (PLoS ONE (2019)14: 2 (e0211700) Doi: 10.1371/journal.pone.0211700)

    PLoS ONE

  3. Corrigendum to “Pilates for people with multiple sclerosis: A systematic review and meta-analysis” (Multiple Sclerosis and Related Disorders (2019) 28 (199–212), (S2211034819300069), (10.1016/j.msard.2019.01.006))

    Multiple Sclerosis and Related Disorders

  4. Corrigendum to: A community intervention study on patients' resuscitation and defibrillation quality after embedded training in a cardiac rehabilitation program (Health Education Research (2019) DOI: 10.1093/her/cyz002)

    Health Education Research

  5. Dentity. The demand for dignity and the politics of resentment . Autor: Francis Fukuyama. Editorial. Profile books 2018, pp. 208.

    Revista del Instituto Español de Estudios Estratégicos, Núm. 14, pp. 209-214

  6. Frank Furedi (2018). Qué le está pasando a la Universidad. Un análisis sociológico de su infantilización. Madrid: Narcea de Ediciones (Col. “Universitaria”). 220 págs. ISBN: 978-84-277-2411-2. ePdf: 978-84-277-2412-9. ePub: 978-84-277-2413-6

    Revista de investigación en educación, Vol. 17, Núm. 1, pp. 56-61

  7. Is it necessary to see to save a life? Pilot study of basic CPR training for blind people

    Resuscitation

  8. José Manuel Marrasé (2019). La educación invisible. Inspirar, sorprender, emocionar, motivar.: Madrid: Narcea de Ediciones (Col. “Educadores Siglo XXI”). 173 págs. ISBN: 978-84-277-2617-8. ePdf: 978-84-277-2618-5. ePub: 978-84-277-2619-2

    Revista de investigación en educación, Vol. 17, Núm. 2, pp. 158-160

  9. Kissinger, H. (2016). Orden Mundial: reflexiones sobre el carácter de los países y el curso de la historia. Madrid: Debate.

    Gladius et Scientia. Gladius et Scientia. Revista de Seguridad del CESEG: Gladius et Scientia. Revista de Seguridad del CESEG, Núm. 1, pp. 301-306

  10. Mishra, P. (2014). From the ruins of empire: the revolt against the west and the remaking of Asia. London: Allen Lane.

    Gladius et Scientia. Gladius et Scientia. Revista de Seguridad del CESEG: Gladius et Scientia. Revista de Seguridad del CESEG, Núm. 1, pp. 307-310

  11. Monográfico “Estudios bibliométricos en psicología”

    Revista de investigación en educación

  12. Science's place in shaping gender-based policies in athletics

    The Lancet