Centro
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Capítulos de libro (14) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2004
-
A Aprendizaxe didáctica
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 77-94
-
A Didáctica como concepto e como disciplina
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 19-41
-
Abre los ojos (mención honorífica)
Premios nacionales 2002 a la innovación educativa (Centro de Investigación y Documentación Educativa), pp. 215-230
-
Aproximación á sufixación diminutiva non verbal a través dun corpus textual medieval
(Dis)cursos da escrita: estudos de filoloxía galega ofrecidos en memoria de Fernando R. Tato Plaza (Fundación Pedro Barrié de la Maza), pp. 1-34
-
Contrastive analysis of verdicts, cognitive activity, reasoning and information-processing in judicial judgements
Victims and offenders: chapters on psychology and law (Politeia), pp. 251-262
-
Deseño e desenvolvemento da ensinanza
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 175-228
-
Formación do profesorado: o desenvolvemento profesional docente
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 441-462
-
Formación inicial do profesorado: tradicións formativas
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 413-440
-
How to detect malingering of insanity to avoid criminal responsibility
Victims and offenders: chapters on psychology and law (Politeia), pp. 229-242
-
La atención a la diversidad en Andalucía vista desde la Declaración de Salamanca
La "Declaración de Salamanca" sobre Necesidades Educativas Especiales 10 años después: valoración y prospectiva (Instituto Universitario de Integración en la Comunidad), pp. 57-64
-
La voz de la experiencia: la colaboración como estrategia de inclusión
La escuela inclusiva : prácticas y reflexiones (Laboratorio Educativo), pp. 37-46
-
O Currículum, enfoques e prácticas curriculares
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 139-157
-
O Profesor e o currículum
Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 159-174
-
¿Es posible establecer un perfil psicológico universal que anticipe desajustes en la interacción con las nuevas tecnologías? el efecto de contexto
Atención a la diversidad y calidad educativa: [principales trabajos presentados al I Congreso Nacional sobre atención a la diversidad y calidad educativa] (Grupo Editorial Universitario), pp. 443-453