Capítulos de libro (14) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2004

  1. A Aprendizaxe didáctica

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 77-94

  2. A Didáctica como concepto e como disciplina

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 19-41

  3. Abre los ojos (mención honorífica)

    Premios nacionales 2002 a la innovación educativa (Centro de Investigación y Documentación Educativa), pp. 215-230

  4. Aproximación á sufixación diminutiva non verbal a través dun corpus textual medieval

    (Dis)cursos da escrita: estudos de filoloxía galega ofrecidos en memoria de Fernando R. Tato Plaza (Fundación Pedro Barrié de la Maza), pp. 1-34

  5. Contrastive analysis of verdicts, cognitive activity, reasoning and information-processing in judicial judgements

    Victims and offenders: chapters on psychology and law (Politeia), pp. 251-262

  6. Deseño e desenvolvemento da ensinanza

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 175-228

  7. Formación do profesorado: o desenvolvemento profesional docente

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 441-462

  8. Formación inicial do profesorado: tradicións formativas

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 413-440

  9. How to detect malingering of insanity to avoid criminal responsibility

    Victims and offenders: chapters on psychology and law (Politeia), pp. 229-242

  10. La atención a la diversidad en Andalucía vista desde la Declaración de Salamanca

    La "Declaración de Salamanca" sobre Necesidades Educativas Especiales 10 años después: valoración y prospectiva (Instituto Universitario de Integración en la Comunidad), pp. 57-64

  11. La voz de la experiencia: la colaboración como estrategia de inclusión

    La escuela inclusiva : prácticas y reflexiones (Laboratorio Educativo), pp. 37-46

  12. O Currículum, enfoques e prácticas curriculares

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 139-157

  13. O Profesor e o currículum

    Didáctica xeral e formación do profesorado (Servizo de Publicacións), pp. 159-174

  14. ¿Es posible establecer un perfil psicológico universal que anticipe desajustes en la interacción con las nuevas tecnologías? el efecto de contexto

    Atención a la diversidad y calidad educativa: [principales trabajos presentados al I Congreso Nacional sobre atención a la diversidad y calidad educativa] (Grupo Editorial Universitario), pp. 443-453