Publicacións (47) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2004

  1. A comunicación publicitaria e corporativa

    A comunicación en Galicia 2004 (Consello da Cultura Galega), pp. 75-93

  2. Agglomeration economies in manufacturing industries: The case of Spain

    Applied Economics, Vol. 36, Núm. 18, pp. 2103-2116

  3. Ampliación e convención: Galicia na encrucillada europea

    Santiago de Compostela : Tórculo, 2004

  4. Análisis y contrastación de la vinculación existente entre la orientación al mercado y el marketing de relaciones a través de la teoría de las ventajas competitivas basada en los recusos

    La empresa y su entorno: best papers proceedings 2004

  5. Carmen: as lembranzas sobre o seu casamento: unha voda do ano 1953

    Andaina: revista do Movemento Feminista Galego, Núm. 39, pp. 50-51

  6. Como gañar ou perder unhas eleccións: comunicación, estratexia e propaganda nos comicios autonómicos de Galicia en 2001

    Lea

  7. Comunicación y guerra en la historia

    Santiago de Compostela : Tórculo ediciones, 2004

  8. Construcción social do bosque e cultura forestal en Galicia

    Revista galega de ciencias sociais, Núm. 3, pp. 91-116

  9. Credible collusion in a model of spatial competition

    Documentos de traballo do Departamento de Economía Aplicada, Núm. 4

  10. Criterios de evaluación de sitios web

    Arte y nuevas tecnologías: X Congreso de la Asociación Española de Semiótica

  11. Curros e a Renaixença catalana

    Actas do I Congreso Internacional "Curros Enríquez e o seu tempo": (Celanova, 13-15 de setembro do 2001)

  12. Dicionario Galaxia de usos e dificultades da lingua galega

    Galaxia

  13. ENVIRONMENTAL FISCAL COMPETITION UNDER PRODUCT DIFFERENTIATION AND ENDOGENOUS FIRM LOCATION.

    XI Encuentro de Economía Pública: [los retos de la descentralización fiscal ante la globalización]

  14. El Análisis Semiótico de Hipertextos y la Evaluación de Webistes

    Razón y palabra, Núm. 38

  15. El Estado Novo de Oliveira Salazar y la Guerra Civil española: información, prensa y propaganda (1936-1939): tesis doctoral

    Universidad Complutense de Madrid

  16. El marketing desde una visión empresarial basada en los recursos: una aproximación conceptual a las capacidades estratégicas de márketing y al desarrollo de sus instrumentos de medida

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 10, Núm. 1, pp. 31-67

  17. El uso publicitario de la palabra radiofónica: estudio de algunos casos

    El lenguaje radiofónico : la comunicación oral (Fragua), pp. 312-329

  18. Estructura e pragmática dun diccionario Vox bilingüe galego-castelán-galego

    A lingua galega: historia e actualidade : actas do I Congreso Internacional : 16-20 de setembro de 1996, Santiago de Compostela

  19. Fotografía y 11 de septiembre: la (de)construcción de una imagen a través de los medios impresos

    Comunicación y guerra en la historia

  20. Galaecos españois e porto galaecos: identidades e fronteira

    Eixo Atlántico: revista da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal, Núm. 6, pp. 43-50