Zentrum
Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación
Publikationen (47) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2004
-
A comunicación publicitaria e corporativa
A comunicación en Galicia 2004 (Consello da Cultura Galega), pp. 75-93
-
Agglomeration economies in manufacturing industries: The case of Spain
Applied Economics, Vol. 36, Núm. 18, pp. 2103-2116
-
Ampliación e convención: Galicia na encrucillada europea
Santiago de Compostela : Tórculo, 2004
-
Análisis y contrastación de la vinculación existente entre la orientación al mercado y el marketing de relaciones a través de la teoría de las ventajas competitivas basada en los recusos
La empresa y su entorno: best papers proceedings 2004
-
Carmen: as lembranzas sobre o seu casamento: unha voda do ano 1953
Andaina: revista do Movemento Feminista Galego, Núm. 39, pp. 50-51
-
Como gañar ou perder unhas eleccións: comunicación, estratexia e propaganda nos comicios autonómicos de Galicia en 2001
Lea
-
Comunicación y guerra en la historia
Santiago de Compostela : Tórculo ediciones, 2004
-
Construcción social do bosque e cultura forestal en Galicia
Revista galega de ciencias sociais, Núm. 3, pp. 91-116
-
Credible collusion in a model of spatial competition
Documentos de traballo do Departamento de Economía Aplicada, Núm. 4
-
Criterios de evaluación de sitios web
Arte y nuevas tecnologías: X Congreso de la Asociación Española de Semiótica
-
Curros e a Renaixença catalana
Actas do I Congreso Internacional "Curros Enríquez e o seu tempo": (Celanova, 13-15 de setembro do 2001)
-
Dicionario Galaxia de usos e dificultades da lingua galega
Galaxia
-
ENVIRONMENTAL FISCAL COMPETITION UNDER PRODUCT DIFFERENTIATION AND ENDOGENOUS FIRM LOCATION.
XI Encuentro de Economía Pública: [los retos de la descentralización fiscal ante la globalización]
-
El Análisis Semiótico de Hipertextos y la Evaluación de Webistes
Razón y palabra, Núm. 38
-
El Estado Novo de Oliveira Salazar y la Guerra Civil española: información, prensa y propaganda (1936-1939): tesis doctoral
Universidad Complutense de Madrid
-
El marketing desde una visión empresarial basada en los recursos: una aproximación conceptual a las capacidades estratégicas de márketing y al desarrollo de sus instrumentos de medida
Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 10, Núm. 1, pp. 31-67
-
El uso publicitario de la palabra radiofónica: estudio de algunos casos
El lenguaje radiofónico : la comunicación oral (Fragua), pp. 312-329
-
Estructura e pragmática dun diccionario Vox bilingüe galego-castelán-galego
A lingua galega: historia e actualidade : actas do I Congreso Internacional : 16-20 de setembro de 1996, Santiago de Compostela
-
Fotografía y 11 de septiembre: la (de)construcción de una imagen a través de los medios impresos
Comunicación y guerra en la historia
-
Galaecos españois e porto galaecos: identidades e fronteira
Eixo Atlántico: revista da Eurorrexión Galicia-Norte de Portugal, Núm. 6, pp. 43-50