Publicacións (41) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2016

  1. A SOCIAL EMPHASIS TO TRIPLE BOTTOM LINE REPORTING OF CORPORATE SUSTAINABILITY EFFORTS

    THRIVING IN A NEW WORLD ECONOMY

  2. A Triple Bottom Line Dominant Logic for Business Sustainability: Framework and Empirical Findings

    Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 23, Núm. 2, pp. 153-188

  3. A comparison of sustainable business models between goods and service industries: Similarities and differences

    International Journal of Business Excellence, Vol. 10, Núm. 1, pp. 20-36

  4. A market analysis for improving fishing tourism management in Galicia (Spain)

    Ocean and Coastal Management, Vol. 130, pp. 172-178

  5. A medición da exclusión social desde unha perspectiva de xénero: enfrontando o nesgo de xénero nas aulas de Ciencias Sociais

    Perspectiva de xénero na docencia universitaria [ Recurso electrónico] : Santiago de Compostela, 15 de xullo 2016

  6. A model of pilgrimage tourism: process, interface, people and sequence

    European Business Review, Vol. 28, Núm. 1, pp. 77-95

  7. COMPLEXITY SCIENCES IN SERVICE RESEARCH - CHALLENGES AND OPPORTUNITIES

    THRIVING IN A NEW WORLD ECONOMY

  8. Can the periphery achieve core? The case of the automobile components industry in Spain

    Papers in Regional Science, Vol. 95, Núm. 3, pp. 595-612

  9. Construcción y validación de escalas de determinantes internos de la empleabilidad universitaria

    EDUcación y TECnología: Propuestas desde la investigación y la innovación educativa (Octaedro), pp. 371

  10. Developing a Business Sustainability Framework Based Upon the Triple Bottom Line Approach

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 673-674

  11. Estilos de aprendizaje de los alumnos de Grado en Comercio: una muestra en la EUEE de la Universidad de Vigo

    La docencia universitaria: desafíos y perspectivas (Educación Editora), pp. 15-20

  12. Framing stakeholder considerations and business sustainability efforts: a construct, its dimensions and items

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 2, pp. 287-300

  13. Geospatial data of freshwater habitats for macroecological studies: an example with freshwater fishes

    International Journal of Geographical Information Science, Vol. 30, Núm. 1, pp. 126-141

  14. Glocal business sustainability - performance beyond zero!

    International Journal of Procurement Management, Vol. 9, Núm. 1, pp. 15-26

  15. Influence of stakeholders and sources when implementing business sustainability practices

    International Journal of Procurement Management, Vol. 9, Núm. 2, pp. 146-165

  16. Interactive gaps and cause-effect-outcomes in processes and interfaces of teleological service encounters

    International Journal of Culture, Tourism, and Hospitality Research, Vol. 10, Núm. 3, pp. 261-271

  17. La cooperación transfronteriza y el uso turístico de recursos comunes en la eurorregión Galicia-Norte de Portugal

    XIX Congreso AECIT. Tiempos de cambios en el turismo

  18. La empleabilidad de los estudiantes universitarios: propuesta y validación de una escala de medida

    La docencia universitaria: desafíos y perspectivas (Educación Editora), pp. 133-138

  19. La percepción laboral de los estudiantes de la Universidade de Vigo, Curso académico 2014-2015

    Universidade de Vigo

  20. Lenguas latinas y germánicas en un diccionario cuatrilingüe de marketing, publicidad y comunicación

    Escritos sobre lexicografía plurilingüe especializada (Comares), pp. 67-71