Publicacións (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. A simple method to estimate the probable distribution of species

    Ecography, Vol. 42, Núm. 9, pp. 1613-1622

  2. Action and social alignment components of collaboration in SME business relationships

    Journal of Small Business and Entrepreneurship, Vol. 31, Núm. 6, pp. 463-481

  3. Aprender refrantes españoles y alemanes a través de los "Cuentos de la Alhambra: la aventura del albañil"

    Traducciones, adaptaciones y doble destinatario en literatura infantil y juvenil (Peter Lang Alemania), pp. 39-54

  4. Determinants in the adoption of new automobile modular platforms: What lies behind their success?

    Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 30, Núm. 4, pp. 707-728

  5. Evaluación de las competencias del alumnado con prácticas externas: evidencia para los grados en Administración y Dirección de Empresa y Economía en la Universidad de Vigo.(RES0071)

    XV Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas: "Presente y retos de futuro" : actas, Poio (Pontevedra), 10, 11 y 12 de julio de 2019

  6. Evaluation of response to conventional chemotherapy and radiotherapy by perfusion computed tomography in non-small cell lung cancer (NSCLC)

    European Radiology Experimental, Vol. 3, Núm. 1

  7. Evaluation of response to conventional chemotherapy and radiotherapy by perfusion computed tomography in non-small cell lung cancer (NSCLC)

    European radiology experimental, Vol. 3, Núm. 1, pp. 23

  8. Influence of Attitudes Toward Immigration on State Legitimacy

    American Behavioral Scientist, Vol. 63, Núm. 7, pp. 955-970

  9. La flota pesquera de altura y gran altura en el puerto de Barcelona: Una historia no contada (1907-1936)

    Revista de historia industrial, Núm. 76, pp. 79-106

  10. Las prácticas académicas externas y la adquisición de competencias: el caso de los grados en Administración y Dirección de Empresas y Economía de la Universidad de Vigo

    Nuevos paradigmas en los procesos de enseñanza-aprendizaje (Adaya Press), pp. 123-130

  11. Multimarket competition and innovation in industrial markets: Spain and Colombia in comparative perspective

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 35, Núm. 3, pp. 457-469

  12. NOO3D: A procedure to perform 3D species distribution models

    Ecological Informatics, Vol. 54

  13. Os nomes das viguesas e dos vigueses

    Glaucopis: Boletín del Instituto de Estudios Vigueses, Núm. 24, pp. 429-437

  14. Quality in customer service and its relationship with satisfaction: An innovation and competitiveness tool in sport and health centers

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 20

  15. Quality of the Relationship as part of an Organization´s Intellectual Capital: The effect on Sustainabilitythrough Legitimacy Management

    Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019

  16. Ranking manufacturing processes from the quality management perspective in the automotive industry

    Expert Systems, Vol. 36, Núm. 6

  17. SINENVAP: An algorithm that employs kriging to identify optimal spatial interpolation models in polygons

    Ecological Informatics, Vol. 53

  18. TICs y democracia, situación actual y retos futuros

    Instituciones politico-jurídicas y desarrollo sostenible

  19. The Impact of Opportunism and Conflict on Non-Economic and Economic Satisfaction in Business Relationships: An Abstract

    Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 851

  20. The impact on competitiveness of customer value creation through relationship capabilities and marketing innovation

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 34, Núm. 3, pp. 618-627