Centro
Facultade de Comercio
Publicacións (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2019
-
A simple method to estimate the probable distribution of species
Ecography, Vol. 42, Núm. 9, pp. 1613-1622
-
Action and social alignment components of collaboration in SME business relationships
Journal of Small Business and Entrepreneurship, Vol. 31, Núm. 6, pp. 463-481
-
Aprender refrantes españoles y alemanes a través de los "Cuentos de la Alhambra: la aventura del albañil"
Traducciones, adaptaciones y doble destinatario en literatura infantil y juvenil (Peter Lang Alemania), pp. 39-54
-
Determinants in the adoption of new automobile modular platforms: What lies behind their success?
Journal of Manufacturing Technology Management, Vol. 30, Núm. 4, pp. 707-728
-
Evaluación de las competencias del alumnado con prácticas externas: evidencia para los grados en Administración y Dirección de Empresa y Economía en la Universidad de Vigo.(RES0071)
XV Symposium Internacional sobre el Prácticum y las Prácticas Externas: "Presente y retos de futuro" : actas, Poio (Pontevedra), 10, 11 y 12 de julio de 2019
-
Evaluation of response to conventional chemotherapy and radiotherapy by perfusion computed tomography in non-small cell lung cancer (NSCLC)
European radiology experimental, Vol. 3, Núm. 1, pp. 23
-
Evaluation of response to conventional chemotherapy and radiotherapy by perfusion computed tomography in non-small cell lung cancer (NSCLC)
European Radiology Experimental, Vol. 3, Núm. 1
-
Influence of Attitudes Toward Immigration on State Legitimacy
American Behavioral Scientist, Vol. 63, Núm. 7, pp. 955-970
-
La flota pesquera de altura y gran altura en el puerto de Barcelona: Una historia no contada (1907-1936)
Revista de historia industrial, Núm. 76, pp. 79-106
-
Las prácticas académicas externas y la adquisición de competencias: el caso de los grados en Administración y Dirección de Empresas y Economía de la Universidad de Vigo
Nuevos paradigmas en los procesos de enseñanza-aprendizaje (Adaya Press), pp. 123-130
-
Multimarket competition and innovation in industrial markets: Spain and Colombia in comparative perspective
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 35, Núm. 3, pp. 457-469
-
NOO3D: A procedure to perform 3D species distribution models
Ecological Informatics, Vol. 54
-
Os nomes das viguesas e dos vigueses
Glaucopis: Boletín del Instituto de Estudios Vigueses, Núm. 24, pp. 429-437
-
Quality in customer service and its relationship with satisfaction: An innovation and competitiveness tool in sport and health centers
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 16, Núm. 20
-
Quality of the Relationship as part of an Organization´s Intellectual Capital: The effect on Sustainabilitythrough Legitimacy Management
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
-
Ranking manufacturing processes from the quality management perspective in the automotive industry
Expert Systems, Vol. 36, Núm. 6
-
SINENVAP: An algorithm that employs kriging to identify optimal spatial interpolation models in polygons
Ecological Informatics, Vol. 53
-
TICs y democracia, situación actual y retos futuros
Instituciones politico-jurídicas y desarrollo sostenible
-
The Impact of Opportunism and Conflict on Non-Economic and Economic Satisfaction in Business Relationships: An Abstract
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 851
-
The impact on competitiveness of customer value creation through relationship capabilities and marketing innovation
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 34, Núm. 3, pp. 618-627