Centre
Facultade de Comercio
Publicacions (41) Publicacions en què ha participat algun/a investigador/a
2016
-
A SOCIAL EMPHASIS TO TRIPLE BOTTOM LINE REPORTING OF CORPORATE SUSTAINABILITY EFFORTS
THRIVING IN A NEW WORLD ECONOMY
-
A Triple Bottom Line Dominant Logic for Business Sustainability: Framework and Empirical Findings
Journal of Business-to-Business Marketing, Vol. 23, Núm. 2, pp. 153-188
-
A comparison of sustainable business models between goods and service industries: Similarities and differences
International Journal of Business Excellence, Vol. 10, Núm. 1, pp. 20-36
-
A market analysis for improving fishing tourism management in Galicia (Spain)
Ocean and Coastal Management, Vol. 130, pp. 172-178
-
A medición da exclusión social desde unha perspectiva de xénero: enfrontando o nesgo de xénero nas aulas de Ciencias Sociais
Perspectiva de xénero na docencia universitaria [ Recurso electrónico] : Santiago de Compostela, 15 de xullo 2016
-
A model of pilgrimage tourism: process, interface, people and sequence
European Business Review, Vol. 28, Núm. 1, pp. 77-95
-
COMPLEXITY SCIENCES IN SERVICE RESEARCH - CHALLENGES AND OPPORTUNITIES
THRIVING IN A NEW WORLD ECONOMY
-
Can the periphery achieve core? The case of the automobile components industry in Spain
Papers in Regional Science, Vol. 95, Núm. 3, pp. 595-612
-
Construcción y validación de escalas de determinantes internos de la empleabilidad universitaria
EDUcación y TECnología: Propuestas desde la investigación y la innovación educativa (Octaedro), pp. 371
-
Developing a Business Sustainability Framework Based Upon the Triple Bottom Line Approach
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science (Springer Nature), pp. 673-674
-
Estilos de aprendizaje de los alumnos de Grado en Comercio: una muestra en la EUEE de la Universidad de Vigo
La docencia universitaria: desafíos y perspectivas (Educación), pp. 15-20
-
Framing stakeholder considerations and business sustainability efforts: a construct, its dimensions and items
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 31, Núm. 2, pp. 287-300
-
Geospatial data of freshwater habitats for macroecological studies: an example with freshwater fishes
International Journal of Geographical Information Science, Vol. 30, Núm. 1, pp. 126-141
-
Glocal business sustainability - performance beyond zero!
International Journal of Procurement Management, Vol. 9, Núm. 1, pp. 15-26
-
Influence of stakeholders and sources when implementing business sustainability practices
International Journal of Procurement Management, Vol. 9, Núm. 2, pp. 146-165
-
Interactive gaps and cause-effect-outcomes in processes and interfaces of teleological service encounters
International Journal of Culture, Tourism, and Hospitality Research, Vol. 10, Núm. 3, pp. 261-271
-
La cooperación transfronteriza y el uso turístico de recursos comunes en la eurorregión Galicia-Norte de Portugal
XIX Congreso AECIT. Tiempos de cambios en el turismo
-
La empleabilidad de los estudiantes universitarios: propuesta y validación de una escala de medida
La docencia universitaria: desafíos y perspectivas (Educación), pp. 133-138
-
La percepción laboral de los estudiantes de la Universidade de Vigo, Curso académico 2014-2015
Universidade de Vigo
-
Lenguas latinas y germánicas en un diccionario cuatrilingüe de marketing, publicidad y comunicación
Escritos sobre lexicografía plurilingüe especializada (Comares), pp. 67-71