Capítulos de libro (17) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2012

  1. "Google Calendar" como herramienta de planificación docente: su uso en el Grado de Turismo de la Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo de Ourense

    La formación y las nuevas tecnologías en la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 347-351

  2. A adecuación da perspectiva de xénero na aprendizaxe de segundas linguas (L2)

    I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 35-44

  3. Análise retrospectiva do PT5 – (1-2): impacto socioeconómico da vertedura

    Recursos en I+D+I dedicados ao estudo dos efectos da vertedura do Prestige (2003-08): avaliación e xuízo crítico (Consello da Cultura Galega), pp. 395-432

  4. Aplicación de métodos de autoaprendizaje en la asignatura “dirección de operaciones”

    Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 7297-7309

  5. Aplicación dunha perspectiva de xénero ás prácticas das materias de dirección de recursos humanos e fundamentos de administración do grao en ADE

    I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 95-105

  6. Autoavaliación versus avaliación externa nos sistemas de avaliación continua do alumnado

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 107-109

  7. Competitividad de los destinos turísticos: revisión teórica de los principales modelos explicativos desde una perspectiva sostenible

    La diferenciación y segmentación de los mercados en los destinos turísticos. XIV Internacional de Turismo Universidad y Empresa 2011 (Tirant lo Blanch), pp. 279-306

  8. Contratos del mercado financiero (III): contratos de garantía

    Derecho mercantil II (Huygens), pp. 203-215

  9. Estímulo del ciclo de aprendizaje mediante puzzles

    Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 231-236

  10. Flexibilidade metodolóxica en materias de libre elección: experiencias en ADE, Telecomunicacións, Industriais e Ciencias do Mar

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 89-92

  11. Implantación dle EEES en el Grado de Turismo: evaluación del rendimiento y satisfacción del estudiante: estudio de un caso

    Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 535-548

  12. Interacción didáctica con metodoloxías activas en organización de empresas

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 213-216

  13. La adaptación de contenidos formativos de naturaleza económica a los programas para mayores

    Experiencias docentes innovadoras en la educación superior (Educación Editora), pp. 21-25

  14. Mejora de la coordinación docente: la experiencia de coordinación de curso en el Grado de ADE de la Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo de Ourense

    Experiencias docentes innovadoras en la educación superior (Educación Editora), pp. 451-455

  15. O ensino de materias de natureza fiscal nas titulacións do ámbito xurídico-social

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 65-68

  16. Potencialidades e problemáticas da creación de coñecementos por parte do alumnado no primeiro curso de novos graos: unha experiencia en ADE

    Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 123-126

  17. É posible aplicar o modelo de Bolonia en materias con máis dun cento de alumnos?

    El Espacio Europeo de Educación Superior y la educación por competencias (Educación Editora), pp. 331-334