Centro
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Capítulos de libro (17) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2012
-
"Google Calendar" como herramienta de planificación docente: su uso en el Grado de Turismo de la Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo de Ourense
La formación y las nuevas tecnologías en la docencia universitaria (Educación Editora), pp. 347-351
-
A adecuación da perspectiva de xénero na aprendizaxe de segundas linguas (L2)
I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 35-44
-
Análise retrospectiva do PT5 – (1-2): impacto socioeconómico da vertedura
Recursos en I+D+I dedicados ao estudo dos efectos da vertedura do Prestige (2003-08): avaliación e xuízo crítico (Consello da Cultura Galega), pp. 395-432
-
Aplicación de métodos de autoaprendizaje en la asignatura “dirección de operaciones”
Ensino Superior, Inovação e qualidade na docência (Centro de Investigação e Intervenção Educativas), pp. 7297-7309
-
Aplicación dunha perspectiva de xénero ás prácticas das materias de dirección de recursos humanos e fundamentos de administración do grao en ADE
I Xornada de Innovación Educativa en Xénero (Unidade de Igualdade), pp. 95-105
-
Autoavaliación versus avaliación externa nos sistemas de avaliación continua do alumnado
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 107-109
-
Competitividad de los destinos turísticos: revisión teórica de los principales modelos explicativos desde una perspectiva sostenible
La diferenciación y segmentación de los mercados en los destinos turísticos. XIV Internacional de Turismo Universidad y Empresa 2011 (Tirant lo Blanch), pp. 279-306
-
Contratos del mercado financiero (III): contratos de garantía
Derecho mercantil II (Huygens), pp. 203-215
-
Estímulo del ciclo de aprendizaje mediante puzzles
Investigaciones sobre docencia universitaria y nuevas metodologías (Educación Editora), pp. 231-236
-
Flexibilidade metodolóxica en materias de libre elección: experiencias en ADE, Telecomunicacións, Industriais e Ciencias do Mar
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 89-92
-
Implantación dle EEES en el Grado de Turismo: evaluación del rendimiento y satisfacción del estudiante: estudio de un caso
Xornada de Innovación Educativa 2012 (Universidade de Vigo), pp. 535-548
-
Interacción didáctica con metodoloxías activas en organización de empresas
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 213-216
-
La adaptación de contenidos formativos de naturaleza económica a los programas para mayores
Experiencias docentes innovadoras en la educación superior (Educación Editora), pp. 21-25
-
Mejora de la coordinación docente: la experiencia de coordinación de curso en el Grado de ADE de la Facultad de Ciencias Empresariales y Turismo de Ourense
Experiencias docentes innovadoras en la educación superior (Educación Editora), pp. 451-455
-
O ensino de materias de natureza fiscal nas titulacións do ámbito xurídico-social
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 65-68
-
Potencialidades e problemáticas da creación de coñecementos por parte do alumnado no primeiro curso de novos graos: unha experiencia en ADE
Innovar na universidade: experiencias do profesorado ([Vigo], Vicerreitoria de Formación e Innovación Educativa, Universidade de Vigo, D.L. 2012), pp. 123-126
-
É posible aplicar o modelo de Bolonia en materias con máis dun cento de alumnos?
El Espacio Europeo de Educación Superior y la educación por competencias (Educación Editora), pp. 331-334