Publicacións (100) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2022

  1. 5. Autogoberno e modernización en Galicia: a experiencia de catro décadas

    Os tempos son chegados: un balance da Galicia autonómica: 1981-2021 (Parlamento de Galicia), pp. 103-123

  2. A Realidade Virtual na Promoção Turística: uma Perspetiva Bibliométrica sobre a Literatura Científica

    Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 39, pp. 279-290

  3. A Review Research on Tourism in the Green Economy

    Economies, Vol. 10, Núm. 6

  4. A holistic understanding of the emotional experience of festival attendees

    Leisure Sciences, Vol. 44, Núm. 4, pp. 421-439

  5. Acute Impact of Proprioceptive Exercise on Proprioception and Balance in Athletes

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2

  6. Alternativas de aloxamento turístico na provincia de Ourense: análise da evoluciónrecente da oferta e dos novos patróns deconduta da demanda nun contexto de irrupción do fenómeno das vivendas de uso turístico

    Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 9-51

  7. An Exploratory Study on the Motivations behind Visiting the Holocaust Museum of Porto

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 24

  8. An analysis of the efficiency of football clubs in the Spanish First Division through a two-stage relational network DEA model: a simulation study

    Operational Research, Vol. 22, Núm. 3, pp. 3089-3112

  9. Analysis of Worldwide Research on Craft Beer

    SAGE Open, Vol. 12, Núm. 2

  10. Analysis of hospital costs by morbidity group for patients with severe mental illness

    Annals of Medicine, Vol. 54, Núm. 1, pp. 858-866

  11. Analyzing the main determinants of being a cultural traveler: the case of domestic cultural trips in Spain

    Journal of Tourism Futures

  12. Análise estatística do mercado de aloxamento turístico da provincia de Ourense dende unha nova perspectiva: a análise de datos composicionais

    Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 53-74

  13. Application of a Decision-Making Tool for Ranking Wellness Tourism Destinations

    Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 23

  14. Are football clubs as pieces of art or as regular corporations? An empirical evidence of market valuation of football clubs in the big 5 leagues

    Managing Sport and Leisure

  15. Aspiring and inspiring: the role of women in educational leadership

    Gender in Management, Vol. 37, Núm. 8, pp. 1009-1025

  16. Asymmetric effects of extreme-moderate online reviews in the language-satisfaction relationship

    Tourism Management, Vol. 91

  17. Attention level, learning style and academic performance. A proposal for interrelation

    VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9

  18. Competitividad turística poscovid: valoración de las propuestas de recuperación

    La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 331-338

  19. Controles constitucionales al gasto público en la práctica: El gasto educativo en Galicia durante la gran recesión

    La reforma del artículo 135 de la Constitución diez años después (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 295-316

  20. Corporate social responsibility model for a competitive and resilient hospitality industry

    Sustainable Development, Vol. 30, Núm. 3, pp. 433-446