Centro
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo
Publicacións (100) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2022
-
5. Autogoberno e modernización en Galicia: a experiencia de catro décadas
Os tempos son chegados: un balance da Galicia autonómica: 1981-2021 (Parlamento de Galicia), pp. 103-123
-
A Realidade Virtual na Promoção Turística: uma Perspetiva Bibliométrica sobre a Literatura Científica
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 39, pp. 279-290
-
A Review Research on Tourism in the Green Economy
Economies, Vol. 10, Núm. 6
-
A holistic understanding of the emotional experience of festival attendees
Leisure Sciences, Vol. 44, Núm. 4, pp. 421-439
-
Acute Impact of Proprioceptive Exercise on Proprioception and Balance in Athletes
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 12, Núm. 2
-
Alternativas de aloxamento turístico na provincia de Ourense: análise da evoluciónrecente da oferta e dos novos patróns deconduta da demanda nun contexto de irrupción do fenómeno das vivendas de uso turístico
Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 9-51
-
An Exploratory Study on the Motivations behind Visiting the Holocaust Museum of Porto
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 24
-
An analysis of the efficiency of football clubs in the Spanish First Division through a two-stage relational network DEA model: a simulation study
Operational Research, Vol. 22, Núm. 3, pp. 3089-3112
-
Analysis of Worldwide Research on Craft Beer
SAGE Open, Vol. 12, Núm. 2
-
Analysis of hospital costs by morbidity group for patients with severe mental illness
Annals of Medicine, Vol. 54, Núm. 1, pp. 858-866
-
Analyzing the main determinants of being a cultural traveler: the case of domestic cultural trips in Spain
Journal of Tourism Futures
-
Análise estatística do mercado de aloxamento turístico da provincia de Ourense dende unha nova perspectiva: a análise de datos composicionais
Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 53-74
-
Application of a Decision-Making Tool for Ranking Wellness Tourism Destinations
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 23
-
Are football clubs as pieces of art or as regular corporations? An empirical evidence of market valuation of football clubs in the big 5 leagues
Managing Sport and Leisure
-
Aspiring and inspiring: the role of women in educational leadership
Gender in Management, Vol. 37, Núm. 8, pp. 1009-1025
-
Asymmetric effects of extreme-moderate online reviews in the language-satisfaction relationship
Tourism Management, Vol. 91
-
Attention level, learning style and academic performance. A proposal for interrelation
VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9
-
Competitividad turística poscovid: valoración de las propuestas de recuperación
La actividad turística española en 2021: innovación, digitalización, sostenibilidad y competitividad como factores de la nueva gestión turística (Síntesis), pp. 331-338
-
Controles constitucionales al gasto público en la práctica: El gasto educativo en Galicia durante la gran recesión
La reforma del artículo 135 de la Constitución diez años después (Thomson Reuters Aranzadi), pp. 295-316
-
Corporate social responsibility model for a competitive and resilient hospitality industry
Sustainable Development, Vol. 30, Núm. 3, pp. 433-446