Jogos e publicidade on-lineestudo da recepção de anúncios em jogos na internet por crianças brasileiras e espanholas

  1. Saunders Uchôa Craveiro, Pâmela
Dirigida per:
  1. Daniel Martí Pellón Director

Universitat de defensa: Universidade de Vigo

Fecha de defensa: 28 de d’abril de 2014

Tribunal:
  1. Francisca Fariña Rivera Presidenta
  2. Manuel Joaquim da Silva Pinto Secretari/ària
  3. Berta García Orosa Vocal
Departament:
  1. Psicoloxía evolutiva e comunicación

Tipus: Tesi

Resum

Es notable que internet está presente en la vida de los niños y, en medio a ese contexto, hay esfuerzos de algunos padres y educadores en controlar el acceso de los niños al contenido disponible en internet con el objetivo de evitar los posibles males traídos por la red. Y, en contrapartida, hay las empresas que constantemente crean maneras de atraer atención y preferencia de los niños en acciones desarrolladas en internet. Es sobre eso que tratará este trabajo. ¿La infancia está más vulnerable a las estrategias de comunicación de las grandes corporaciones realizadas en internet de lo que en otros medios de comunicación de masas? ¿Cómo el público infantil asimila y responde a los mensajes transmitidos por las empresas de juguetes en internet? ¿Cómo los niños hacen uso de los juegos presentes en las páginas web de las marcas de juguetes? La investigación se centrará no tanto en la comprensión de los efectos de los mensajes transmitidos a los niños a través de internet, sino en saber lo que ellos hacen con estos mensajes. Se inicia con la suposición de que los niños son sujetos activos capaces de apropiarse de los mensajes transmitidos a ellos, interpretándoles de acuerdo con sus diferentes contextos sociales, históricos y culturales. En cada país, los juegos son determinados por su cultura, valores y representaciones sociales. Por lo tanto, tengo la intención de realizar un análisis comparativo entre la cultura del juego virtual en España y Brasil. Los datos serán recogidos a través de entrevistas con niños españoles y brasileños de 7 a 11 años. Se espera con ello contribuir al debate sobre qué estrategias de comunicación y marketing para niños están siendo desarrollados en internet por las empresas de juguetes españolas y brasileñas. Un debate que, sin duda, es de fundamental importancia para la comprensión de la infancia contemporánea y cómo los niños de estos dos países están respondiendo a los mensajes persuasivos con atractivo consumistas dirigidos a ellos constantemente.É notable que a web está presente na vida dos nenos. En medio de ese contexto, existen os esforzos de algúns pais e educadores en controlar o acceso dos nenos ao contido dispoñible en internet con intención de evitar os posibles males traídos pola rede. E, en cambio, existen as empresas que constantemente crean formas de atraer atención e preferencia dos nenos en accións desenvolvidas en internet. É sobre iso que tratará a investigación. A infancia é máis vulnerable ás estratexias de comunicación das grandes corporacións realizadas en internet do que noutros medios de comunicación de masas? Como o público infantil asimila e reacciona ás mensaxes transmitidas polas empresas de xoguetes en Internet? Como os nenos fan uso das páxinas web das marcas de xoguetes para xogar? A investigación preocupa non tanto en entender os efectos das mensaxes transmitidas por internet nos nenos, senón en saber o que está feito desas mensaxes. Parte-se do pressuposto que os nenos son suxeitos activos capaces de apropiarse das mensaxes que lles son comunicadas, interpretándose as de acordo cos seus distintos contextos sociais, históricos e culturais. En cada país o acto de xogar é determinado pola súa cultura, valores e representacións sociais. Polo tanto, pretendo realizar unha análise comparativa entre a cultura do xogar virtual en España e no Brasil. Os datos serán recollidos a través de entrevistas con nenos brasileiros e españolas de 7 a 11 anos. Espera-se, dese xeito, ofrecer unha contribución ao debate acerca de como e cales estratexias de comunicación e marketing infantil están sendo desenvolvidas polas empresas de xoguetes. Un debate que, sen dúbida algunha, é de fundamental importancia para a comprensión da infancia contemporánea e de como os nenos están dándolle as mensaxes persuasivas con forte chamamento consumista dirixidas sempre a elas.É notável que a Internet está presente na vida das crianças. Em meio a esse contexto, existem os esforços de alguns pais e educadores em controlar o acesso das crianças ao conteúdo disponível na internet com intuito de evitar os possíveis males trazidos pela rede. E, em contrapartida, existem as empresas que constantemente criam maneiras de atrair atenção e preferência das crianças em ações desenvolvidas na internet. É sobre isso que tratará a investigação. A infância está mais vulnerável às estratégias de comunicação das grandes corporações realizadas em internet do que em outros meios de comunicação de massa? Como o público infantil assimila e reage às mensagens transmitidas pelas empresas de brinquedos na Internet? Como as crianças fazem uso das páginas web das marcas de brinquedo para brincar? A investigação preocupa-se não tanto em perceber os efeitos das mensagens transmitidas pela internet nas crianças, mas sim em saber o que é feito dessas mensagens. Parte-se do pressuposto que as crianças são sujeitos ativos capazes de se apropriarem das mensagens que lhes são comunicadas, interpretando-as de acordo com seus diferentes contextos sociais, históricos e culturais. Em cada país o ato de brincar é determinado pela sua cultura, valores e representações sociais. Portanto, pretendo realizar uma análise comparativa entre a cultura do brincar virtual na Espanha e no Brasil. Os dados serão coletados através de entrevistas com crianças brasileiras e espanholas de 7 a 11 anos. Espera-se, desse modo, oferecer uma contribuição para o debate a respeito de como e quais estratégias de comunicação e marketing infantil estão sendo desenvolvidas pelas empresas de brinquedos. Um debate que, sem dúvida alguma, é de fundamental importância para a compreensão da infância contemporânea e de como as crianças estão lhe dando com as mensagens persuasivas com forte apelo consumista dirigidas constantemente a elas.