Análisis de la eficacia y la eficiencia del proceso de implantación de infraestructuras de transporte en Galiciaincidencia de la rentabilidad social

  1. Lefler Gullón, Carlos Joaquín
Dirixida por:
  1. Felipe Peña Pereda Co-director
  2. Carlos Nárdiz Co-director

Universidade de defensa: Universidade da Coruña

Fecha de defensa: 14 de xullo de 2017

Tribunal:
  1. M. R. Bugarin Presidente/a
  2. Xosé Manuel González Martínez Secretario
  3. José María Coronado Tordesillas Vogal

Tipo: Tese

Teseo: 491201 DIALNET lock_openRUC editor

Resumo

Ante o debate social que xeraron últimamente algunhas obras públicas, propónse unha análise da rede viaria galega desde a perspectiva da eficiencia. Nesta tese, a través do estudo das ligazóns entre a obra pública e o interese xeral, conclúese que, cuanto maior sexa o número de parámetros empregados para evaluar unha actuación, maior será o grao de discrecionalidade, pois será máis fácil xustificar cualquera das solucións posibles. A segunda conclusión, despois da análise das decisións adoptadas na rede viaria galega, tanto desde unha perspectiva histórica, como casos concretos representativos, é que as decisións que adoptamos nas obras públicas en xeral, e nas estradas en particular, non só dependen dun sistema de evaluación paramétrico, senón que están determinadas pola estrutura xerárquica do grupo que adopta a decisión. Só se poderán tomar decisións que non modifiquen a orde xerarquía, para que non sexan bloqueadas polos membros do grupo que perdan xerarquía. Segundo sexa a estrutura xerárquica adoptaríase unha ou outra decisión.