Sobre a ética na imaxe feminina nos medios de comunicación audiovisuais

  1. Piñeiro Otero, Teresa
  2. Martínez Rolán, Luis Xabier
Libro:
Comunicación local : da pesquisa á producción: actas do Congreso Internacional Lusocom 2006, Santiago de Compostela, 21 e 22 de abril de 2006
  1. Ledo Andión, Margarita (coord.)

Editorial: Universidad de Santiago de Compostela

ISBN: 84-9750-620-0

Ano de publicación: 2006

Páxinas: 1539-1553

Congreso: Congreso Internacional Lusocom (1. 2006. Santiago de Compostela)

Tipo: Achega congreso

Resumo

Dende a súa aparición, os medios de comunicación teñen xogado un papel relevante na estandarización de arquetipos femininos e a creación doutros novos. Especial atención merecen todos aqueles que recrean unha muller que asume roles "secundarios" na sociedade, e que en certo modo lexitiman unha problemática social presente: a violencia de xénero. Tomando como marco de referencia os dereitos humanos e a recente proposta de decálogo para o tratamento da violencia de xénero nos medios, propoñemos a revisión dalgúns conceptos clave - liberdade, tolerancia, igualdade, responsabilidade... - que axuden a un tratamento máis serio, correcto e plural da imaxe feminina dende os medios de comunicación audiovisuais.