Violencia escolar:abordaxe cuantitativa-cualitativa das cifras.
- Barca Lozano, Alfonso (coord.)
- Peralbo, Manuel (coord.)
- Porto Rioboo, Ana María (coord.)
- da Silva, Bento Duarte (coord.)
- Almeida, L. (coord.)
Editorial: Universidade da Coruña
Any de publicació: 2007
Congrés: Congreso Internacional Gallego-Portugués de Psicopedagogía (9. 2007. A Coruña)
Tipus: Aportació congrés
Resum
O progresivo incremento dos problemas de convivencia nos centros educativos (especialmente na educación secundaria) e o impactante (a nivel social) dos casos máis graves de violencia escolar, elevan a atención dos gobernos e das comunidades educativas na procura dun mellor clima de relacións nas escolas. As dificultades para coñecer as cifras da violencia escolar son enormes debido a escaseza, complexidade e diversidade dos datos que reflicten as formas de violencia nos centros educativos. O obxectivo do artigo é analizar as principais investigacións, estudos e informes realizados sobre os diferentes problemas de convivencia e violencia nos centros de ensino a nivel europeo, español e galego, para establecer un perfil das condutas violentas prevalecentes nos estudantes que nos axude a deseñar medidas de prevención e intervención máis eficaces.