As tic na atención á diversidade:impacto escolar

  1. Domínguez Alonso, José
Liburua:
IX Congreso internacional galego-portugués de psicopedagoxía
  1. Barca Lozano, Alfonso (coord.)
  2. Peralbo, Manuel (coord.)
  3. Porto Rioboo, Ana María (coord.)
  4. da Silva, Bento Duarte (coord.)
  5. Almeida, L. (coord.)

Argitaletxea: Universidade da Coruña

Argitalpen urtea: 2007

Biltzarra: Congreso Internacional Gallego-Portugués de Psicopedagogía (9. 2007. A Coruña)

Mota: Biltzar ekarpena

Laburpena

Para a atención do alumnado diverso nos centros educativos, as TIC poden ser un elemento decisivo na mellora da súa calidade de vida e, nalgúns casos, unha das escasas opcións para poder acceder ao currículo escolar e facilitar a súa integración escolar e social. Neste senso, o profesorado e os centros deben incorporar aos procesos de ensinanza-aprendizaxe as novas tecnoloxías da información e comunicación para que non agrome unha nova forma de exclusión social. As TIC van a facilitarlle ao alumnado diverso, sobre todo: comunicación, acceso á información, desenvolvemento cognitivo, realización de aprendizaxes, adaptación e autonomía no entorno, ocio e instrumentos de traballo para realizar todo tipo de actividades.