A crise da augaunha experiencia con profesorado en formación inicial para sensibilizar sobre as relacións entre igualdade de xénero e sustentabilidade

  1. Azucena Arias Correa
  2. Merdeces Varela Losada
  3. Uxío Pérez Rodríguez
Libro:
Trazos de xénero no século XXI: III Xornada Universitaria Galega en Xénero, Pontevedra, 5 de xuño 2015
  1. González Penín, Anabel (dir.)
  2. López Díaz, Ana Jesús (dir.)
  3. Aguayo, Eva (dir.)

Editorial: Universidade de Vigo

ISBN: 978-84-8158-694-7

Ano de publicación: 2015

Páxinas: 99-108

Congreso: Xornada Universitaria Galega en Xénero (3. 2015. Pontevedra)

Tipo: Achega congreso

Resumo

Nesta comunicación preséntase unha experiencia de sensibilización respecto á relación entre sustentabilidade e xénero, no marco dunha materia tecnocientífica, na formación inicial de profesorado no Grao en Educación Primaria, formando parte dun proxecto sobre a auga. A tal fin, partindo da detección das ideas previas do alumnado, ponse de manifiesto a necesidade dun enfoque de xénero no tratamento de problemas medioambientais e máis concretamente da crise da auga. Conseguiuse espertar o interese do alumnado que planifica, investiga, reflexiona, debate, interacciona, fai e aprende ciencia observando a relación entre a igualdade de xénero e o logro dun desenvolvemento humano sustentable e igualitario