A crise da augaunha experiencia con profesorado en formación inicial para sensibilizar sobre as relacións entre igualdade de xénero e sustentabilidade
- Azucena Arias Correa
- Merdeces Varela Losada
- Uxío Pérez Rodríguez
- González Penín, Anabel (dir.)
- López Díaz, Ana Jesús (dir.)
- Aguayo, Eva (dir.)
Editorial: Universidade de Vigo
ISBN: 978-84-8158-694-7
Ano de publicación: 2015
Páxinas: 99-108
Congreso: Xornada Universitaria Galega en Xénero (3. 2015. Pontevedra)
Tipo: Achega congreso
Resumo
Nesta comunicación preséntase unha experiencia de sensibilización respecto á relación entre sustentabilidade e xénero, no marco dunha materia tecnocientífica, na formación inicial de profesorado no Grao en Educación Primaria, formando parte dun proxecto sobre a auga. A tal fin, partindo da detección das ideas previas do alumnado, ponse de manifiesto a necesidade dun enfoque de xénero no tratamento de problemas medioambientais e máis concretamente da crise da auga. Conseguiuse espertar o interese do alumnado que planifica, investiga, reflexiona, debate, interacciona, fai e aprende ciencia observando a relación entre a igualdade de xénero e o logro dun desenvolvemento humano sustentable e igualitario