Que hai sobre educación social e escola nos graos de Educación Infantil, Educación Primaria e Educación Social na Universidade de Vigo?
- Cid Fernández, Xosé Manuel (dir.)
- Riveiro Olveira, Sofia (dir.)
- Carrera, M. Victoria (dir.)
- Castro Rodríguez, María Montserrat (dir.)
- Rodríguez Rodríguez, Jesús (dir.)
- Fernández de Sanmamed, Alberto (dir.)
- Cid, Antía (dir.)
- Alonso, Patricia (dir.)
- Candia, Francisco (dir.)
Editorial: Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)
ISBN: 978-84-697-7024-5
Ano de publicación: 2018
Páxinas: 249-260
Tipo: Capítulo de libro
Resumo
A escola nunca puido situarse á marxe das cuestións sociais, ainda nos momentos de maior influencia de fórmulas tecnocráticas, que a pretenderon reducir a mero axente de transmisión de coñecementos. As denuncias polo seu papel na reprodución das desigualdades sociais nunca foron totalmente silenciadas e, en moitos casos, o profesorado tomou conciencia do seu papel diante desa cuestión. Eran moitos os que pretendían que aumentasen as oportunidades formativas e de promoción social dos sectores máis desfavorecidos; aqueles profesionais da educación que puñan os intereses da infancia por enriba dos ditados da sociedade e a administración de turno. A historia do asociacionismo do maxisterio ten un compoñente sindical de reivindicación de condicións laborais, pero en boa parte dos casos, completado coas demandas dunha mellora da realidade escolar e das condicións de vida da infancia.