A necesidade das/os profesionais da educación social nas casas de acollida de atención a vítimas de violencia de xénero
- Noelia Bargiela Romero
- Yolanda Rodríguez Castro
- Cid Fernández, Xosé Manuel (dir.)
- Riveiro Olveira, Sofia (dir.)
- Carrera, M. Victoria (dir.)
- Castro Rodríguez, María Montserrat (dir.)
- Rodríguez Rodríguez, Jesús (dir.)
- Fernández de Sanmamed, Alberto (dir.)
- Cid, Antía (dir.)
- Alonso, Patricia (dir.)
- Candia, Francisco (dir.)
Editorial: Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)
ISBN: 978-84-697-7024-5
Ano de publicación: 2018
Páxinas: 425-435
Tipo: Capítulo de libro
Resumo
O obxectivo principal deste estudo é visibilizar a importancia do papel do educador/a social nas casas de acollida de violencia de xénero a través de entrevistas semi-estruturadas a tres profesionais deste ámbito e deste recurso. Os resultados da investigación mostran a importancia desta profesión con este colectivo e concretamente nas casas de acollida e tamén a importancia dos educadores e educadoras sociais para erradicar as desigualdades sociais entre homes e mulleres, problema principal da violencia de xénero. Podemos observar tamén a importancia de que sexa a muller a protagonista do seu proceso dentro da casa de acollida e a envergadura da escoita activa por parte das profesionais á hora de traballar con este colectivo. Tamén se recolle parte da historia de dita institución, onde veremos como, co paso dos anos, tanto a maneira de traballar como o papel do educador e educadora social foron cambiando