A educación social na integración académica da infancia e da adolescencia con expediente no sistema de protección de menores
- Cid Fernández, Xosé Manuel (dir.)
- Riveiro Olveira, Sofia (dir.)
- Carrera, M. Victoria (dir.)
- Castro Rodríguez, María Montserrat (dir.)
- Rodríguez Rodríguez, Jesús (dir.)
- Fernández de Sanmamed, Alberto (dir.)
- Cid, Antía (dir.)
- Alonso, Patricia (dir.)
- Candia, Francisco (dir.)
Editorial: Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)
ISBN: 978-84-697-7024-5
Ano de publicación: 2018
Páxinas: 361-367
Tipo: Capítulo de libro
Resumo
As situacións de risco social ou desamparo inciden negativamente no itinerario académico do alumnado. A escola non conta con apoios específicos para este colectivo. Mediante relatos de vida, estudos de caso e grupos de discusión, participantes egresados do sistema de protección poñen de manifesto os factores determinantes na súa evolución escolar. Os resultados revelan dificultades na coordinación entre o ámbito educativo e os recursos especializados. A administración ten pendente articular un mecanismo que posibilite unha resposta integral á infancia e á adolescencia en dificultade social para facilitar a súa inserción académica. A educación social é imprescindible para posibilitar a precisa perspectiva social da escola