Da transfobia á trans-inclusiónrelatos autobiográficos que trans-forman o mundo

  1. Lucía González Castro 1
  2. María Victoria Carrera Fernández
  1. 1 Universidade de Vigo
    info

    Universidade de Vigo

    Vigo, España

    ROR https://ror.org/05rdf8595

Libro:
Educación social e escola: análise da última década (2006-2016)
  1. Cid Fernández, Xosé Manuel (dir.)
  2. Riveiro Olveira, Sofia (dir.)
  3. Carrera, M. Victoria (dir.)
  4. Castro Rodríguez, María Montserrat (dir.)
  5. Rodríguez Rodríguez, Jesús (dir.)
  6. Fernández de Sanmamed, Alberto (dir.)
  7. Cid, Antía (dir.)
  8. Alonso, Patricia (dir.)
  9. Candia, Francisco (dir.)

Editorial: Colexio de Educadoras e Educadores sociais de Galicia (CEESG)

ISBN: 978-84-697-7024-5

Ano de publicación: 2018

Páxinas: 591-605

Tipo: Capítulo de libro

Resumo

O obxectivo deste traballo, que se inclúe nun estudo máis amplo orientado a coñecer as experiencias vitais de persoas transexuais, é profundar nas situacións de transfobia que viviron as persoas participantes, así como nos seus logros e retos, e nas súas propostas para avanzar cara á promoción da diversidade sexual. Levouse a cabo unha investigación cualitativa con entrevistas autobiográficas a un total de sete persoas: catro persoas transexuais adultas, un menor transexual e dúas nais, con idades comprendidas entre os 8 e os 52 anos. Os resultados poñen de manifesto que os logros acadados son percibidos sobre todo no ámbito persoal, en liñas como a auto-aceptación ou o apoio no caso das nais participantes. En canto ao futuro, as persoas trans e as súas familias manifestan inquedanzas como a posibilidade dun traballo e un futuro digno e independente, así como o desexo de levar a cabo cambios físicos para acadar a plena felicidade, a despatoloxización e a des-burocratización. En canto á transfobia, todas as persoas sufriron ou foron testemuña dalgún tipo de discriminación cara á poboación trans. Nesta liña, propoñen un cambio na sociedade baseado nos piares da educación, orientada ao obxectivo de que a transexualidade sexa entendida como unha característica máis da diversidade e que as persoas trans poidan ter as mesmas oportunidades que o resto da poboación