Cara un modelo tecnolóxico na intervención orientadoraontoloxía, tarefa xenérica e metodoloxía kads no proceso de avaliación psicopedagóxica
ISSN: 1138-1663
Ano de publicación: 2001
Volume: 7
Páxinas: 225-238
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación: revista de estudios e investigación en psicología y educación
Resumo
O propósito deste traballo que presentamos é amosa-la facticidade dunha "transferencia" de metodoloxías entre dous campos, a primeira vista, epistemoloxicamente moi distantes como son a intel1xencia artificial e a orientación educativa. Esa "transferencia" entrámbolos dous diferentes saberes científicos , neste artigo, restrínxese ás seguintes cuestións: 1.- creación de ontoloxías e pseudo-ontoloxías que expliciten a coñecemento que se encerra no concepto "avaliación psicopedagóxica" ,2.- introducción no discurso da orientación e da avaliación psicopedagóxica de termos como "tarefa xwnérica" ou metodoloxías (específicamentee KADS) para adquiri-lo coñecemento dun experto, 3.- posibilidade de do coñecement adquirido mediante as metodoloxías e procesos anteriores nun sistema informático. Trátase de abordar,dende logo de moda preliminar, algunhas cuestións en torna ó problema seguinte ¿ É posible , plausible, necesario, oportuno un modelo tecnolóxico nos procesos de intervención na orientación educativa?.