A study on english learning dynamics in pre-primary schools

  1. Pino Juste, Margarita R.
  2. Rodríguez López, Beatriz
Revista:
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras

ISSN: 1697-7467

Ano de publicación: 2010

Número: 14

Páxinas: 29-44

Tipo: Artigo

DOI: 10.30827/DIGIBUG.31942 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openDialnet editor

Outras publicacións en: Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras

Referencias bibliográficas

  • Ashworth, M. and Wakefield, H.P. (1994). Teaching the World's Children ESL for Ages Three to Seven. Markham, Ontario: The Pippin Teacher's Library.
  • Brewer, J. and Hunter, A. (1989). Multimethod Research. A Synthesis of styles. Newbury Park: Sage Publications.
  • Brown, H. D. (1987). Principles of Language Learning and Teaching. New Yersey: Prentice-Hall.
  • Brunfit, C.J., Moon, J. and Tongue, R. (1991). Teaching English to Children. From Practice to Principle. London: Nelson.
  • Chamot, A. U. et al. (1999). The Learning Strategies Handbook. New York State: Longman.
  • Chamot, A.U. (2004). ''Issues in language learning strategy research and teaching», Electronic Journal of Foreign Language Teaching 1:14-26, available from: http://e-flt.nus.edu.sg/v1n12004/chamot.htm. accessed 15 june, 2009.
  • Cohen, A. D. (1998). Strategies in Learning and Using a Second Language. London: Longman.
  • Cohen, A.D. and Macaro, E. (Eds) (2007). Language Learner strategies: thirty years of research and practice. Oxford: Oxford University Press.
  • Colé, M.P. (1994). Evaluación en el segundo ciclo de Educación Infantil. Madrid: Escuela Española.
  • Davenport, G.D. (1992). Essential Psychology. London: Collins Educational.
  • Del Rincón, D., Arnal, J., Latorre, A., and Sans, A. (1995). Técnicas de investigación en ciencias sociales. Madrid: Dykinson.
  • De Bot K., Lowie W. & Vespoor M. (2006). Second Language Acquisition: An avanced resource book. New York: Routledge.
  • Dunn, O. (1983). Developing English with Young Children. London: Macmillan Publishers.
  • Dunn, O. (1985). Beginning English with Young Children. London: Macmillan Publishers.
  • Ellis, R. (1994). The study of Second Language Acquisition. Oxford, Oxford University Press.
  • Gálvez Díaz, D.J. (dir.) (2001). Enseñanza del Inglés en el Segundo Ciclo de Educación Infantil. Badajoz: Junta de Extremadura.
  • Goetz, J.P and LeCompte, M.D. (1988). Etnografía y diseño cualitativo en investigación educativa. Madrid: Morata.
  • Halliwell, S. (1993). La enseñanza del Inglés en Educación Primaria. Essex: Longman.
  • Kennedy, M. (1991). An Agenda for Research on Teacher Learning. Michigan State University: National Center for Research on Teacher Learning.
  • Lantolf JP. And Thorne SL. (2006). ''Sociocultural theory and second language learning», in Van Patten, B. and Williams J. (eds.), Theories in second language adquisition. New York: Routledge. Mahwah, NJ: Erlbaum, 201-224.
  • López Rodríguez, J.C. (2001). Inglés en la escuela rural. Cuadernos de Pedagogía, 300: 30-33.
  • Marshall, C. and Rossman, G.B. (1989). Designing qualitative research. Newbury Park: Sage Publication.
  • Mur, O. (1998). Como introducir el Inglés en Educación Infantil. Madrid: Escuela Española.
  • Navarro, P. and Díaz, C. (1994). ''Análisis de Contenido, in Delgado, J.M. and Gutiérrez, J., (eds.), Métodos y técnicas cualitativas en Ciencias Sociales. Madrid: Síntesis.
  • O'Malley, M. and Chamot, A. U. (1990). Learning Strategies in Second Language Acquisition. Cambridge: Cambridge University Press.
  • Osterrieth, P.A. (1978). Psicología infantil: introducción a la psicología infantil: de la edad bebé a la madurez infantil. Madrid: Ediciones Morata.
  • Oxford, R. (1990). Language Learning Strategies; What Every Teacher Should Know. Boston, MA: Heinle and Heinle.
  • Phillips, S. (2001). Young Learners. Oxford: Oxford University Press.
  • Rodríguez Gómez, C., Gil Flores, J. and García Jiménez, E. (1999). Metodología de la investigación cualitativa. Málaga: Aljibe.
  • Rodríguez Sánchez, M.T. and McArthur, F. (2001). Lenguas extranjeras en la etapa de Educación Infantil. Badajoz: Junta de Extremadura.
  • Stern, H.H. and Weinrib, A. (1977). ''Foreign languages for younger children: trends and assessment», in Language Teaching and Linguistic Abstracts, 1, 10: 152-172.
  • Widdowson, H. (1979). Explorations in Applied Linguistics. Oxford: Oxford University Press.
  • Winnicott, D.W. (1986). Realidad y juego. Barcelona: Gedisa.