Achegamento a unha análise de libros de texto de coñecemento do medio natural, social e cultural

  1. María A. Lorenzo Rial
  2. María M. Álvarez Lires
  3. Azucena Arias Correa
  4. Uxío Pérez Rodríguez
Revista:
Boletín das ciencias

ISSN: 0214-7807

Ano de publicación: 2014

Título do exemplar: XXVII Congreso de Enciga

Ano: 27

Número: 79

Páxinas: 109-110

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Boletín das ciencias

Resumo

O libro de texto é o material curricular, utilizado por unha maioría de profesorado, que en moitos casos dirixe os procesos de ensinanza e de aprendizaxe. Desta maneira, este manual pasa de ser “un recurso” dentro da aula a ser “o recurso”, eclipsando o papel que debe desenvolver o pro-fesorado e anulando o papel principal que o alumnado debe ter dentro do seu propio proceso de ensinanza e de aprendizaxe. Por esta razón considérase de grande interese marcar liñas xerais de análise para revisar e comprobar ata que punto estes manuais escolares cumpren coa normativa vixente, en concreto na etapa de Educación Primaria dentro da área de Coñecemento do Medio Natural, Social e Cultural.