A arte como vehículo para abordar os conceptos de materiais na tecnoloxía

  1. Ocampo Ocampo, Alejandro 1
  2. Serra Rodríguez, Julia 1
  3. Romaní Fernández, Lucía 1
  1. 1 Universidade de Vigo, Departamento de Física Aplicada
Revista:
Boletín das ciencias

ISSN: 0214-7807

Ano de publicación: 2018

Título do exemplar: XXI CONGRESO DE ENCIGA

Ano: 31

Número: 86

Páxinas: 41

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Boletín das ciencias

Resumo

Na proposta didáctica posta en práctica, e sobre a que versa este artigo,estúdase se a arte é un bo vehículo para abordar os conceptos de “Materiaisde uso técnico”da materiade Tecnoloxía na Educación Secundaria Obrigatoria.Búscase mediante unha metodoloxía activa, cooperativa e baseada naarte, actuar sobre a motivación, implicación e creatividade do alumnado, e en especial que sinta curiosidade polo mundo que lle rodea. Os resultados obtidos nesta primeira intervención, formada por sete actividades,aportan unha primeira proba de que este tipo de abordaxe, ademais de permitir transmitir os conceptos curriculares do programa, reflexa un desenvolvementodas competencias, de enorme valor para a formación integral dos estudantes.