Reseñas 1

  1. Legerén-Lago, Beatriz 1
  1. 1 Universidade de Vigo
    info

    Universidade de Vigo

    Vigo, España

    ROR https://ror.org/05rdf8595

Revue:
RAE-IC: Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación

ISSN: 2341-2690

Année de publication: 2020

Titre de la publication: Audiencias críticas y activas. De consumidores a ciudadanos

Volumen: 7

Número: 13

Pages: 290-294

Type: Critique de livre

DOI: 10.24137/RAEIC.7.13.14 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAccès ouvert editor

D'autres publications dans: RAE-IC: Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación

Résumé

Yearbook 2018/2019 Key Trends. Television, cinema, Video and on-demand audiovisual services. The pan European picture. Autores: Francisco Javier Cabrera Blázquez, Maja Cappello, Léa Chochon, Laura Ene, Gilles Fontaine, Christian Grece, Marta Jiménez Pumares, Martin Kanzler, Ismail Rabie, Agnes Schneeberger, Patrizia Simone, Julio Talavera, Sophie Valais. Editorial: European Audiovisual Observatory Páginas: 72 URL:  https://rm.coe.int/yearbook-keytrends-2018-2019-en/1680938f8e