Consideracións sobre a competitividade do sector turístico en Galicia

  1. MARÍA DEL MAR RODRÍGUEZ DOMÍNGUEZ 1
  2. MANUEL GUISADO TATO 1
  1. 1 Universidade de Vigo
    info

    Universidade de Vigo

    Vigo, España

    ROR https://ror.org/05rdf8595

Revista:
Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

ISSN: 1132-2799

Ano de publicación: 2001

Título do exemplar: A empresa galega ante o século XXI

Volume: 10

Número: 2

Páxinas: 325-330

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: Revista galega de economía: Publicación Interdisciplinar da Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais

Referencias bibliográficas

  • BULL, A. (1996): “Economía del sector turístico”, Información Comercial Española, núm. 749, (enero), pp. 9-15.
  • CAMISÓN ZORNOZA, C. (1996): “La empresa turística: un análisis estratégico”, en A. Pedreño Muñoz [dir.] y V.M. Monfort Mir [coord.]: Introducción a la economía del turismo en España, pp. 217-245. Civitas.
  • CAMISÓN ZORNOZA, C. (1998): “Dirección estratégica de empresas y destinos turísticos: balance del estado de la cuestión y propuesta de un marco integrador orientado a la competitividad”, Actas del VIII Congreso Nacional de ACEDE. Las Palmas de Gran Canaria.
  • CONSELLO ECONÓMICO SOCIAL DE GALICIA (2001): Memoria de Galicia 1999. (En http://www.ces-galicia.org).
  • CROUCH, G.I.; RITCHIE, J.R.B. (1997): “Tourism Competitiveness and Social Prosperity”, Journal of Business Research, núm. 44 (3), pp. 137-152.
  • PORTER, M. (1980): Estrategia competitiva México: CECSA. (Versión en castellano de 1982).
  • PORTER, M. (1990): The Competitive Advantage of Nations. Londres: The MacMillan Press Ltd.
  • PORTER, M. (1999): Ser competitivo. Nuevas aportaciones y conclusiones. Deusto.
  • RODRÍGUEZ DOMÍNGUEZ, M.M. (2001): Competitividad y análisis estratégico del sector turístico: una aproximación a la potencial creación de un cluster institucional para la mejora competitiva de la zona Rías Bajas. Xunta de Galicia
  • VALLS, J.F. (1996): Las claves del mercado turístico. Deusto.