La adaptación de materias a créditos ectsventajas e inconvenientes desde el punto de vista del alumnado

  1. Manuela Raposo Rivas
  2. Mª Esther Martinez Figueira
Revista:
UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis

ISSN: 1135-1438

Ano de publicación: 2008

Número: 1

Páxinas: 185-201

Tipo: Artigo

Outras publicacións en: UTE Teaching & Technology: Universitas Tarraconensis

Referencias bibliográficas

  • Cid, X.M. (coord.) (2006). Unha Educación Social en perspectiva europea I. O proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos ECTS en primeiro curso de Educación Social. Santiago de Compostela: Tórculo. 1ª edición.
  • Cid, X.M. (coord.) (2007). Adaptación de materias ao Crédito Europeo. Titulación de Educación Infantil de Ourense. Proxecto ACSUG. Santiago de Compostela: Agencia para la Calidad del Sistema Universitario de Galicia – ACSUG-
  • Cid, X.M. (coord.) (2007a). Unha Educación Social en perspectiva europea O proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos ECTS en primeiro curso de Educación Social. Santiago de Compostela: Tórculo. 2ª edición.
  • Cid, X.M.; Suárez, M.; Díaz, P. (coords.) (2007). A formación do mestre en Educación Infantil en perspectiva europea. Proxecto piloto 1º curso. Santiago de Compostela: Tórculo.
  • González Sanmamed, M. (2006) (dir.). O EEES: perspectiva do alumnado das universidades galegas. Santiago de Compostela: ACSUG.
  • Martínez Figueira, M.E. (2008). Nivel de información del alumnado de Educación Social sobre la adaptación a créditos europeos. Congreso Internacional, Comunicación, Calidad, Interculturalidad y Prospectiva en Educación –CICCIPE-. León: Universidad de León, 6-9 mayo 2008.
  • Raposo Rivas, M. (2004). “Adaptación gradual de la materia Nuevas Tecnologías aplicadas a la Educación al crédito europeo”. RELATEC. Revista Latinoamérica de Tecnología Educativa. Vol. 3 Nº 1. Cáceres. Págs. 135-143. disponible en http://158.49.119.99/crai/personal/relatec/Raposo.pdf
  • Raposo Rivas, M. (2008). Tutoría y TIC: elementos clave para la convergencia europea. Comunicación presentada al Congreso Internacional, Comunicación, Calidad, Interculturalidad y Prospectiva en Educación –CICCIPE-. León: Universidad de León, 6-9 mayo 2008.
  • Raposo Rivas, M. y Martínez Figueira, M.E. (2008). El EEES en las aulas: opinión del alumnado implicado en la experimentación. Comunicación presentada al Congreso Internacional de nuevas bases para el diseño de los planes de estudio en el EEES. Madrid: UNED, abril 2008.
  • Suárez, M. (dir.) (2005). Guías de adaptación ao EEES. Facultade de Ciencias da Educación de Ourense. Santiago de Compostela: Tórculo. Suárez, M. (coord.) (2007). Os estudos de Psicopedagoxía en perspectiva europea. Proxecto piloto implantación 4º curso. Santiago de Compostela: Tórculo.