Tecnociencia e xénerounha visión desde a psicoloxía social e a educación científica
- Álvarez Lires, Francisco Javier
- Arias Correa, Azucena
- Serrallé Marzoa, José Francisco
- Varela Losada, Mercedes
- Membiela Iglesia, Pedro (coord.)
- Casado, Natalia (coord.)
- Cebreiros, María Isabel (coord.)
Editorial: Educación
ISBN: 978-84-15524-08-3
Ano de publicación: 2012
Páxinas: 347-351
Tipo: Capítulo de libro
Resumo
O traballo que se presenta é froito da colaboración interdisciplinaria entre profesorado de psicoloxía social e didáctica das ciencias experimentais. Os seus antecedentes sitúanse nos Gender and Science Studies, que comezaron nos anos 80 do século XX, e nas investigacións derivadas deles, realizadas polo equipo ao que pertencen as persoas asinantes (Álvarez-Lires, 2010). Trátase da utilización didáctica de textos histórico-científicos (Álvarez-Lires, 2000) levada a cabo na materia de Psicoloxía social das diplomaturas de maxisterio e no Mestrado para o Profesorado de Secundaria da Universidade de Vigo durante o presente curso