Tecnociencia e xénerounha visión desde a psicoloxía social e a educación científica

  1. Álvarez Lires, Francisco Javier
  2. Arias Correa, Azucena
  3. Serrallé Marzoa, José Francisco
  4. Varela Losada, Mercedes
Libro:
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria
  1. Membiela Iglesia, Pedro (coord.)
  2. Casado, Natalia (coord.)
  3. Cebreiros, María Isabel (coord.)

Editorial: Educación

ISBN: 978-84-15524-08-3

Ano de publicación: 2012

Páxinas: 347-351

Tipo: Capítulo de libro

Resumo

O traballo que se presenta é froito da colaboración interdisciplinaria entre profesorado de psicoloxía social e didáctica das ciencias experimentais. Os seus antecedentes sitúanse nos Gender and Science Studies, que comezaron nos anos 80 do século XX, e nas investigacións derivadas deles, realizadas polo equipo ao que pertencen as persoas asinantes (Álvarez-Lires, 2010). Trátase da utilización didáctica de textos histórico-científicos (Álvarez-Lires, 2000) levada a cabo na materia de Psicoloxía social das diplomaturas de maxisterio e no Mestrado para o Profesorado de Secundaria da Universidade de Vigo durante o presente curso