A avaliación formativa na clase de interpretaciónprincipios e aplicación

  1. Domínguez Araújo, Lara
Libro:
La docencia universitaria en el contexto educativo actual: retos y perspectivas de la docencia universitaria
  1. Membiela Iglesia, Pedro (ed. lit.)
  2. Casado, Natalia (ed. lit.)
  3. Cebreiros, María Isabel (ed. lit.)

Editorial: Educación Editora

ISBN: 978-84-15524-08-3

Ano de publicación: 2012

Páxinas: 199-203

Tipo: Capítulo de libro

Resumo

A avaliación na aula de interpretación consecutiva é un factor clave para o desenvolvemento da aprendizaxe dos estudantes. O carácter práctico da materia e a necesidade de que se realice de forma progresiva fan que os métodos de avaliación do alumnado na clase cobren especial relevancia. Nesta ponencia presentaremos en primeiro lugar os principios que guiaron esta práctica educativa e abordaxe avaliadora e os métodos de avaliación profesora-estudante, a avaliación parcial, a avaliación informal inter pares ou coavaliación e a avaliación final da aprendizaxe, apoiadas polas titorías e as matrices de valoración, como formas acaídas para axudar a identificar e superar os puntos débiles máis comúns na aprendizaxe desta disciplina