Desafío Newton Car do laboratorio de física e química
- 1 IES Ribeira do Louro
ISSN: 0214-7807
Year of publication: 2023
Year: 36
Issue: 95
Pages: 109-120
Type: Article
More publications in: Boletín das ciencias
Abstract
No presente traballo preséntase un problema aberto de Fı́sica para ser resolto mediante un modelo de indagación guiada. O problema aborda unha situación de aprendizaxe centrada na evolución dos movementos de varios prototipos de Newton Car construı́dos polo alumnado. O proxecto Newton Car challenge, impulsado pola NASA como recurso STEM para educación secundaria, é un desafı́o cientı́fico moi apropiado para ESO e bacharelato. Nesta estratexia de aprendizaxe por indagación, o alumnado en pequenos grupos constitúese en equipos de investigación que traballan e interactúan entre si baixo a dirección do docente que é, en todo momento unha guı́a, proporcionando os saberes conceptuais indispensables. O alumnado, ao constatar que se tiveron en conta todas as súas suxestións e ideas, demostrou en todo momento emocións positivas como confianza e alegrı́a, o cal supuxo unha maior motivación para aprender os conceptos básicos de forza, traballo e enerxı́a presentes nos currı́culos.