Postimpresionismo, furanchos e o principio de Le Châtelier

  1. Ángel Vidal Vidal 1
  1. 1 Universidade de Santiago de Compostela
    info

    Universidade de Santiago de Compostela

    Santiago de Compostela, España

    ROR https://ror.org/030eybx10

Revista:
Boletín das ciencias

ISSN: 0214-7807

Ano de publicación: 2024

Ano: 37

Número: 97

Páxinas: 167-174

Tipo: Artigo

DOI: 10.54954/202497167 DIALNET GOOGLE SCHOLAR

Outras publicacións en: Boletín das ciencias

Resumo

O uso maxistral da cor amarela na obra de Vincent van Gogh serve como fío condutor dunha secuencia de ensino-aprendizaxe baseada en traballos prácticos. Búscase que os alumnos exploren o binomio arte-ciencia mediante a indagación da relación existente entre os pigmentos que se empregan para crear obras de arte pictóricas e os fundamentos científicos e técnicos detrás destas substancias. Mediante actividades prácticas de laboratorio abórdase a degradación dalgúns pigmentos de obras postimpresionistas e reflexiónase como a química detrás dunha obra pode condicionar todo o proceso dende a súa creación ata a súa conservación.