María Lorena
Rodríguez Campo
Publicacións nas que colabora con María Lorena Rodríguez Campo (32)
2023
-
MULTIDIMENSIONAL ANALYSIS OF PREDICTORS OF BEHAVIORAL INTENTIONS IN MUSIC FESTIVALS USING ENVIRONMENTAL PSYCHOLOGY
Event Management, Vol. 27, Núm. 3, pp. 367-388
2022
-
A holistic understanding of the emotional experience of festival attendees
Leisure Sciences, Vol. 44, Núm. 4, pp. 421-439
-
Alternativas de aloxamento turístico na provincia de Ourense: análise da evoluciónrecente da oferta e dos novos patróns deconduta da demanda nun contexto de irrupción do fenómeno das vivendas de uso turístico
Proxectos INOU 2021: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Vicerreitoría do Campus de Ourense), pp. 9-51
2020
-
Familiarization and Security in Tourist Destinations: Perception of Visitors in Tijuana (México)
IJSSTH, Núm. 21
-
Impacto socioeconómico do campamento romano Aquis Querquennis
Proxectos INOU 2019: Investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 107-120
-
The liminality in popular festivals: identity, belonging and hedonism as values of tourist satisfaction
Tourism Geographies, Vol. 22, Núm. 2, pp. 229-249
2019
-
Efectos positivos dos programas de turismo termal provinciais na calidade de vida das persoas maiores
Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 31-52
2018
-
El termalismo como una experiencia de Atención Plena: innovación social para el bienestar psico-emocional y físico de los residentes de Ourense
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 47-54
-
Influencia de las experiencias turísticas de meditación y consciencia en la satisfacción e intención de repetir de los turistas termales
Libro de actas del II Symposium Internacional de Termalismo y Calidad de Vida: Ourense (España), 20-21 de septiembre de 2017 : [STCV-II] (Universidade de Vigo), pp. 137-143
2017
-
Turismo médico
Tendencias actuales del turismo en el mundo (Síntesis), pp. 77-84
2015
-
El turismo activo en A Baixa Limia (Ourense): situación y perspectivas. Un análisis cualitativo de la opinión de los agentes locales.
Rotur: revista de ocio y turismo, Vol. 8, Núm. 1, pp. 21-35
-
Turismo cinematográfico: la conquista online de nuevos mercados
Rotur: revista de ocio y turismo, Vol. 9, Núm. 1, pp. 17-34
-
Turismo e novas tecnoloxías: potencialidade de Ourense como "smart destination" e a súa repercusión para o sector
Proxectos INOU 2014: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 61-86
2014
-
Análisis de la situación actual del termalismo en la provincia de Ourense
Boletín de la Sociedad Española de Hidrología Médica, Vol. 29, Núm. 2, pp. 209-209
-
Casos de estudio: caso 2.1: ANÁLISIS DE LA COMPETENCIA
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 20-21
-
Casos de estudio: caso 4.3: LANZAMIENTO DE UNA SERIE DE TV
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 61
-
Casos de estudio: caso 6.3: NINTENDO DS Y BRAIN TRAINING: REVOLUCIÓN EN EL MERCADO DE LOS VIDEOJUEGOS
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 92-94
-
Casos de estudio: caso 6.4: POSICIONAMIENTO
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 95
-
Casos de estudio: caso 7.1: EL TURISMO CINEMATOGRÁFICO EN ESPAÑA
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 118
-
Casos de estudio: caso 8.2: DISPERSIA: LA BELLEZA DEL DETALLE
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 137