Organización e Comercialización
OC2
Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro
Vila Real, PortugalPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Trás-os-Montes e Alto Douro (7)
2024
-
BREAKING BARRIERS: UNVEILING CHALLENGES OF INTRODUCING VIRTUAL REALITY FOR MANAGERS IN THE TOURISM INDUSTRY
Tourism and Hospitality Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 269-282
-
Virtual reality in wine tourism: Immersive experiences for promoting travel destinations
Journal of Vacation Marketing
2021
-
Social Tourism for Seniors in Spain: An Example to be Followed?
Social Tourism : Global Challenges and Approaches (CABI International), pp. 72-82
2020
-
The Staged Nature of Decision Making among Senior Tourists
Journal of Travel Research, Vol. 59, Núm. 4, pp. 602-613
2018
-
Factores explicativos de las barreras percibidas para viajar de los senior
Pasos: Revista de Turismo y Patrimonio Cultural, Vol. 16, Núm. 2, pp. 387-399
2017
-
Senior tourists’ accommodation choices
International Journal of Hospitality Management, Vol. 66, pp. 24-34
-
Turismo accesible: Componentes del producto turístico accesible
Tendencias actuales del turismo en el mundo (Síntesis), pp. 115-125