MARKETING-VIGO
IMARK
Universidad Rey Juan Carlos
Madrid, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad Rey Juan Carlos (5)
2020
-
La responsabilidad social en la universidad y la percepción de sus grupos de interés
Ética, Responsabilidad Social y Sostenibilidad: Seminario Responsabilidad Social 10/02/2020 (Servicio de Publicaciones), pp. 6-7
2019
-
Influence of Attitudes Toward Immigration on State Legitimacy
American Behavioral Scientist, Vol. 63, Núm. 7, pp. 955-970
-
Quality of the Relationship as part of an Organization´s Intellectual Capital: The effect on Sustainabilitythrough Legitimacy Management
Management in a Smart Society: business and technological challenges (Tokio) : XXVIII Congreso Internacional AEDEM = 2019 AEDEM International Conference : Tokio, 3 y 4 de septiempre de 2019
-
The relationship between image and reputation in the Spanish public university
European Research on Management and Business Economics, Vol. 25, Núm. 2, pp. 87-92
2014
-
Multilevel and multidimensional scale for online trust
RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 54, Núm. 2