Publicacións en colaboración con investigadores/as de Universidade de Santiago de Compostela (24)

2019

  1. Patrimonio del agua, paisaje cultural y turismo en el corredor fluvial del río Sil

    Perspectivas del agua Investigación, gestión y valores del agua en el mundo actual (Universidade de Vigo), pp. 141-148

2017

  1. Adaptive strategies for inland touristic destinations (Sil Canyon, Galicia, Nw Spain)

    Cuadernos de turismo, Núm. 40, pp. 203-224

  2. Analysis of the sustainability of the cluster and the territorial resilience of the region and the tourist destination

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 207-267

  3. Characteristics of the territories under study

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 79-206

  4. Conceptual framework

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 37-59

  5. Disentangling the life-cycles of Bronze Age pits: A multi-stranded approach, integrating ceramic refitting, archaeobotany and taphonomy

    Journal of Archaeological Science: Reports, Vol. 12, pp. 528-542

  6. Hydrological signatures based on event runoff coefficients in rural catchments of the iberian peninsula

    Soil Sciences, Vol. 185, Núm. 5

  7. Territorio y Turismo a través de los actores locales: El caso del Larouco (Galicia, noroeste de la Península Ibérica).

    Anales de geografía de la Universidad Complutense, Vol. 37, Núm. 2, pp. 349-370

2014

  1. Conceptual framework

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 19-38

  2. DAFO diagnosis of the territories

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 199-215

  3. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Conclusions

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA