Publications by the researcher in collaboration with MARIA JESUS LOPEZ MIGUENS (12)

2018

  1. University Social Responsibility for Students’ Employability

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations (IGI Global), pp. 77-98

2017

  1. An integral model of e-loyalty from the consumer's perspective

    Computers in Human Behavior, Vol. 72, pp. 397-411

2014

  1. Empirical evidence of the influence of environmental concern on the ecological behaviour of the consumer / Evidencia empírica de la influencia de la preocupación ambiental sobre el comportamiento ecológico del consumidor

    Psyecology, Vol. 5, Núm. 1, pp. 58-90

  2. Manual práctico de marketing

    Pearson Educación

  3. Marketing responsable

    Estrategias de marketing sectorial (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 91-118

  4. Multilevel and multidimensional scale for online trust

    RAE Revista de Administracao de Empresas, Vol. 54, Núm. 2

2010

  1. Analysis of the key factors in on-line banking. The website and its influence on trust

    Global Financial & Business Networks and Information Management Systems (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM)

  2. Importancia del sitio web en la banca online: influencia sobre la confianza

    Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa, Vol. 16, Núm. 3, pp. 85-106

  3. Utilización de RNA y de máquinas de vectores soporte para determinar las preferencias de compra en la elección de centros comerciales

    Global Financial & Business Networks and Information Management Systems (Academia Europea de Dirección y Economía de la Empresa, AEDEM)