ANA ISABEL
MARTINEZ SENRA
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Publicacions (58) Publicacions de ANA ISABEL MARTINEZ SENRA
2024
-
Are small and medium enterprises defining their business models to reach a symbolic or substantive environmental legitimacy?
Journal of Environmental Planning and Management, Vol. 67, Núm. 4, pp. 742-765
-
Cox regression with doubly truncated responses and time-dependent covariates: the impact of innovation on firm survival
Journal of Applied Statistics
-
Overcoming the dark side of subnational start-up support policies: a pilot project for facilitating cross-border cooperation in Europe
Regional Studies
2023
-
Is the hotel industry really committed to the environment? Answering using the business models framework
Service Business, Vol. 17, Núm. 1, pp. 395-428
2018
-
Are all lean principles equally eco-friendly? A panel data study
Journal of Cleaner Production, Vol. 177, pp. 362-370
-
The role of SMEs' green business models in the transition to a low-carbon economy: Differences in their design and degree of adoption stemming from business size
Sustainability (Switzerland), Vol. 10, Núm. 6
2017
-
Balancing offshoring and agility in the apparel industry: Lessons from benetton and inditex
Fibres and Textiles in Eastern Europe, Vol. 25, Núm. 2, pp. 16-23
2014
-
Anexos: anexo 4.2: FÓRMULAS PARA EL CÁLCULO DEL TAMAÑO MUESTRAL EN EL MUESTREO ALEATORIO SIMPLE
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 68
-
Anexos: anexo I: CONCEPTOS CLAVE PARA EJERCICIOS DE DEMANDA
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 49
-
Anexos: anexo I: PROCEDIMIENTOS PARA LA ESTRATIFICACIÓN DE LA MUESTRA
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 68
-
Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 3.1
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 41
-
Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 4.2
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 54
-
Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 4.3
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 55
-
Aplicación de conceptos: aplicación de conceptos 4.4
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 55
-
Cuestiones de reflexión
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 41
-
Cuestiones de reflexión
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 53
-
Ejercicios: ejercicio 3.4
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 46
-
Ejercicios: ejercicio 3.5
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 47
-
Ejercicios: ejercicio 4.1
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 66
-
Ejercicios: ejercicio 4.2
Manual práctico de marketing (Pearson Educación), pp. 66