MARIA DE LA CRUZ
DEL RIO RAMA
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Bukatutako proiektuak
2022
2012
-
Deseño do plano de promoción e distribución da oferta termal da provincia de Ourense mediante o enfoque experiencial
MARIA DE LA CRUZ DEL RIO RAMA
-
ESTUDIO DE MERCADO DO TURISMO CINEMATOGRÁFICO. PROPOSTA DO MODELO DE APROVEITAMENTO DAS RODAXES EN GALICIA PARA A PROMOCIÓN E XERACIÓN DE IMAXE TURÍSTA
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
2010
-
OBSERVATORIO TURÍSTICO: OURENSE
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
2009
-
OBSERVATORIO TURÍSTICO DE OURENSE
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
2008
-
CAMPAÑAS PROMOCIONAIS NO MUNDO ATLÁNTICO. IMAXE TURÍSTICA DE GALICIA
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
-
MERCADO TURÍSTICO DA RIBEIRA SACRA: ANÁLISE DA DEMANDA
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
-
Consideraciones estratégicas para la creación y comercialización de nuevos productos turísticos culturales. Plan de acción para el turismo inducido a través del cine en la provincia de Ourense
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
-
ESTUDIO DE MERCADO DO TURISMO ACCESIBLE EN ESPAÑA, OFERTA-DEMANDA, E OPORTUNIDADES DE CRECEMENTO EN GALICIA
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA
2007
-
MERCADO TURÍSTICO DA RIBEIRA SACRA: ANÁLISE DA DEMANDA
JOSE ANTONIO FRAIZ BREA