Publicacións nas que colabora con Asunción Blanco Romero (10)

2017

  1. Analysis of the sustainability of the cluster and the territorial resilience of the region and the tourist destination

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 207-267

  2. Characteristics of the territories under study

    TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 79-206

2014

  1. Conceptual framework

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 19-38

  2. DAFO diagnosis of the territories

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 199-215

  3. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Conclusions

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA

  4. Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Introduction

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA

  5. The results of the empirical study

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 97-197

  6. The territories of study

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 53-95

  7. The used methodology

    TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 39-51

  8. Turismo de interior. Renovarse o morir: estrategias y productos en Catalunya, Galicia y Murcia

    Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions