Historia, arte e xeografía
Departamento
Universitat Autònoma de Barcelona
Barcelona, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universitat Autònoma de Barcelona (11)
2019
-
Linking wine culture, identity,tourism and rural development in a denomination of origin territory (NW of Spain)
Cuadernos de turismo, Núm. 44, pp. 93-110
2017
-
Analysis of the sustainability of the cluster and the territorial resilience of the region and the tourist destination
TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 207-267
-
Characteristics of the territories under study
TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 79-206
-
Conceptual framework
TURISMO DE INTERIOR EN ESPANA: PRODUCTOS Y DINAMICAS TERRITORIALES (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 37-59
2014
-
Conceptual framework
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 19-38
-
DAFO diagnosis of the territories
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 199-215
-
Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Conclusions
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA
-
Indoor tourism: renew or die. Strategies and products in Catalonia Introduction
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA
-
The results of the empirical study
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 97-197
-
The territories of study
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 53-95
-
The used methodology
TURISMO DE INTERIOR: RENOVARSE O MORIR: ESTRATEGIAS Y PRODUCTOS EN CATALUNYA, GALICIA Y MURCIA (PUBLICACIONES UNIV VALENCIA), pp. 39-51