MARIA PALOMA
MORAN MARTINEZ
CATEDRATICO/A UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
MARIA PALOMA MORAN MARTINEZ-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (11)
2015
-
Epigenetic regulation of sex ratios may explain natural variation in self-fertilization rates
Proceedings of the Royal Society B: Biological Sciences, Vol. 282, Núm. 1819
2013
-
Environmental induced methylation changes associated with seawater adaptation in brown trout
Aquaculture, Vol. 392-395, pp. 77-83
-
Insights for planning an effective stocking program in anadromous brown trout (Salmo trutta)
Canadian Journal of Fisheries and Aquatic Sciences, Vol. 70, Núm. 7, pp. 1092-1100
2009
-
Low-mitochondrial diversity and lack of structure in the velvet swimming crab Necora puber along the Galician coast
Marine Biology, Vol. 156, Núm. 5, pp. 1039-1048
-
Molecular phylogeny and biogeographic history of the European Maja spider crabs (Decapoda, Majidae)
Molecular Phylogenetics and Evolution, Vol. 53, Núm. 1, pp. 314-319
-
Resumo da experiencia piloto da aplicación de créditos ECTS ás materias do 4º curso da orientación de Biotecnoloxía da licenciatura en Bioloxía
Experiencias de innovación educativa na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 73-79
2008
-
Genetic identification of the northeastern Atlantic spiny spider crab as Maja brachydactyla Balss, 1922
Journal of Crustacean Biology, Vol. 28, Núm. 1, pp. 76-81
-
Genetic variation of the spiny spider crab Maja brachydactyla in the northeastern Atlantic
Marine Ecology Progress Series, Vol. 362, pp. 211-223
2007
-
Descripción genética de las poblaciones gallegas de nécora (Necora puber)
SEG 2007: libro de resúmenes
-
Identification and characterization of microsatellite loci in the spiny spider crab Maja brachydactyla
Conservation Genetics, Vol. 8, Núm. 1, pp. 245-247
-
Resumo da experiencia piloto da aplicación de créditos ECTS ás materias do 4º curso da orientación de Biotecnoloxía da licenciatura en Bioloxía
Experiencias de innovación educativa na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 49-53