Capítulos de libro (12) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2002

  1. Consideraciones previas sobre las necesidades educativas especiales

    Necesidades educativas especiales e intervención psicopedagógica (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 3-30

  2. Debate do Foro sobre o Tema I

    Políticas educativas na dimensión europea: interrogantes e reflexións no umbral do terceiro milenio (Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 65-70

  3. El diseño y el desarrollo del currículum: las adaptaciones curriculares

    Necesidades educativas especiales e intervención psicopedagógica (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 87-122

  4. Evaluación de Educación Primaria y Especial

    Evaluación de programas, estudiantes, centros y profesores (Ciss Praxis), pp. 69-88

  5. Evolución histórica y aproximación actual a las necesidades educativas especiales

    Necesidades educativas especiales e intervención psicopedagógica (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 31-58

  6. Introducción das Tecnoloxías de Apoio á Diversidade nos centros. Algunhas cuestións clave

    Novas Tecnoloxías e Innovación Educativa en Galicia.: Átomos e bits na mellora dos procesos de ensino-aprendizaxe (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 113-130

  7. La atención a la diversidad en el aula: estrategias y recursos

    Necesidades educativas especiales e intervención psicopedagógica (Editorial Universidad de Alcalá), pp. 123-162

  8. Nuevas necesidades laborales y sociales, nuevas necesidades formativas

    Nuevos retos de la pedagogía social: la formación del profesorado (Sociedad Iberoamericana de Pedagogía Social), pp. 377-385

  9. Opinión dos equipos directivos sobre medios e recursos tecnolóxicos nos centros de educación infantil e primaria no Concello de Ourense.

    Novas Tecnoloxías e Innovación Educativa en Galicia.: Átomos e bits na mellora dos procesos de ensino-aprendizaxe (Universidade de Santiago de Compostela), pp. 229-240

  10. Papel de los medios de comunicación en la construcción del conocimiento y sus implicaciones éticas en la formación de personas adultas

    Educando en la sociedad digital: ética mediática y cultura de paz (Grupo Editorial Universitario), pp. 1059-1068

  11. Un repaso á realidade docente ante as tecnoloxías informáticas e da comunicación: as TIC no ensino primario e secundario e a formación do profesorado para o seu uso adecuado

    Políticas educativas na dimensión europea: interrogantes e reflexións no umbral do terceiro milenio (Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 178-188

  12. ¿Que profesor para que sociedade?: respostas á diversidade do alumnado nun mundo globalizado

    Políticas educativas na dimensión europea: interrogantes e reflexións no umbral do terceiro milenio (Servizo de Publicacións e Intercambio Científico), pp. 270-293