Capítulos de libro (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2008

  1. Bases pedagóxicas da educación especial: guía docente

    A formación do mestre en Educación Infantil en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no segundo curso (Tórculo), pp. 27-41

  2. Como avaliar unha memoria de prácticas?: un exemplo de rúbrica no ámbito das novas tecnoloxías

    Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 107-124

  3. Deseño de programas en orientación educativa: guía docente

    Os estudos de psicopedagoxía en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no quinto curso (Tórculo), pp. 145-166

  4. Didáctica xeral: guía docente

    Unha educación social en perspectiva europea I: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) en primeiro curso de educación social (Universidade de Vigo), pp. 29-52

  5. Educación ambiental: guía docente

    Unha Educación social en perspectiva europea, II: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) no segundo curso de educación social (Tórculo), pp. 155-166

  6. Educación para la salud y calidad de vida

    Promoción de la salud en la universidad (Tórculo), pp. 337-367

  7. Influencia de los distintos escenarios formativos para la adquisición de competencias instrumentales por parte de los titulados universitarios

    Investigación e innovación en el conocimiento educativo actual (Editorial Marfil), pp. 449-468

  8. Intervención educativa sobre problemas fundamentales de desadaptación social: guía docente

    Unha educación social en perspectiva europea, III: o proxecto piloto para a implantación do do [sic] sistema de créditos europeos (ECTS) en terceiro de educación social (Tórculo), pp. 37-53

  9. Investigación-acción de problemas ambientais no contexto de traballo

    Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 83-96

  10. La formación en la adopción en Galicia: una necesidad educativa

    La intervención pedagógica en la adopción (Editorial Axac), pp. 39-46

  11. La formación inicial de los maestros

    Cuestiones en torno a la formación y desarrollo profesional de los profesores (Sanz y Torres), pp. 3-38

  12. La formación inicial de los profesores de secundaria

    Cuestiones en torno a la formación y desarrollo profesional de los profesores (Sanz y Torres), pp. 39-78

  13. La formación por competencias: su contribución al desarrollo integral del futuro maestro

    Promoción de la salud en la universidad (Tórculo), pp. 193-223

  14. La posibilidad de utilizar los blogs en un contexto de convergencia europea

    Las titulaciones de educación ante el espacio europeo de educación superior: análisis de experiencias (Aljibe), pp. 177-184

  15. Las nuevas tecnologías como texto y contexto en la formación de los educadores

    Cuestiones en torno a la formación y desarrollo profesional de los profesores (Sanz y Torres), pp. 269-308

  16. Novas tecnoloxías aplicadas á educación: guía docente

    A formación do mestre en Educación Infantil en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no segundo curso (Tórculo), pp. 121-143

  17. Novas tecnoloxías aplicadas á educación: guía docente

    Unha Educación social en perspectiva europea, II: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) no segundo curso de educación social (Tórculo), pp. 41-58

  18. O portafolio como recurso de avaliación no marco do Espazo Europeo de Educación Superior

    Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 33-50

  19. O proceso de titorización no contexto ECTS: un recurso para a mellora

    Prácticas innovadoras en aulas universitarias (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 33-48

  20. Orientación e inserción sociolaboral: guía docente

    Os estudos de psicopedagoxía en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no quinto curso (Tórculo), pp. 211-229