Department
Didáctica, organización escolar e métodos de investigación
Book chapters (23) Publications in which a researcher has participated
2008
-
Bases pedagóxicas da educación especial: guía docente
A formación do mestre en Educación Infantil en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no segundo curso (Tórculo), pp. 27-41
-
Como avaliar unha memoria de prácticas?: un exemplo de rúbrica no ámbito das novas tecnoloxías
Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 107-124
-
Deseño de programas en orientación educativa: guía docente
Os estudos de psicopedagoxía en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no quinto curso (Tórculo), pp. 145-166
-
Didáctica xeral: guía docente
Unha educación social en perspectiva europea I: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) en primeiro curso de educación social (Universidade de Vigo), pp. 29-52
-
Educación ambiental: guía docente
Unha Educación social en perspectiva europea, II: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) no segundo curso de educación social (Tórculo), pp. 155-166
-
Educación para la salud y calidad de vida
Promoción de la salud en la universidad (Tórculo), pp. 337-367
-
Influencia de los distintos escenarios formativos para la adquisición de competencias instrumentales por parte de los titulados universitarios
Investigación e innovación en el conocimiento educativo actual (Editorial Marfil), pp. 449-468
-
Intervención educativa sobre problemas fundamentales de desadaptación social: guía docente
Unha educación social en perspectiva europea, III: o proxecto piloto para a implantación do do [sic] sistema de créditos europeos (ECTS) en terceiro de educación social (Tórculo), pp. 37-53
-
Investigación-acción de problemas ambientais no contexto de traballo
Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 83-96
-
La formación en la adopción en Galicia: una necesidad educativa
La intervención pedagógica en la adopción (Editorial Axac), pp. 39-46
-
La formación inicial de los maestros
Cuestiones en torno a la formación y desarrollo profesional de los profesores (Sanz y Torres), pp. 3-38
-
La formación inicial de los profesores de secundaria
Cuestiones en torno a la formación y desarrollo profesional de los profesores (Sanz y Torres), pp. 39-78
-
La formación por competencias: su contribución al desarrollo integral del futuro maestro
Promoción de la salud en la universidad (Tórculo), pp. 193-223
-
La posibilidad de utilizar los blogs en un contexto de convergencia europea
Las titulaciones de educación ante el espacio europeo de educación superior: análisis de experiencias (Aljibe), pp. 177-184
-
Las nuevas tecnologías como texto y contexto en la formación de los educadores
Cuestiones en torno a la formación y desarrollo profesional de los profesores (Sanz y Torres), pp. 269-308
-
Novas tecnoloxías aplicadas á educación: guía docente
Unha Educación social en perspectiva europea, II: o proxecto piloto para a implantación do sistema de créditos europeos (ECTS) no segundo curso de educación social (Tórculo), pp. 41-58
-
Novas tecnoloxías aplicadas á educación: guía docente
A formación do mestre en Educación Infantil en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no segundo curso (Tórculo), pp. 121-143
-
O portafolio como recurso de avaliación no marco do Espazo Europeo de Educación Superior
Prácticas educativas innovadoras na universidade (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 33-50
-
O proceso de titorización no contexto ECTS: un recurso para a mellora
Prácticas innovadoras en aulas universitarias (Vicerreitoría de Formación e Innovación Educativa), pp. 33-48
-
Orientación e inserción sociolaboral: guía docente
Os estudos de psicopedagoxía en perspectiva europea: proxecto piloto de implantación de ECTS no quinto curso (Tórculo), pp. 211-229