Capítulos de libro (11) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2013

  1. A avaliación de software educativo: un exemplo para as dificultades de comprensión lectora

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 83-109

  2. Análisis de varios factores determinantes de la elección de carrera desde una perspectiva de género

    II Xornada de Innovación Educativa en Xénero, Docencia e Investigación (Unidade de Igualdade), pp. 297-312

  3. As TIC como canle de comunicación: o comunicador adaptable para un suxeito con atraso mental

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 29-44

  4. As tecnoloxías da información e da comunicación na atención das NEAE

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 9-28

  5. Indagando sobre TIC para o apoio á inclusión educativa

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 145-157

  6. Introdución. TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 5-7

  7. Los tutores de los centros de prácticas: agentes clave en el Practicum

    El practicum como experiencia de aprendizaje en educación social.: Propuestas para su desarrollo: planificación, tutoría docente y proyección social (Madrid: Universitas, 2013), pp. 45-68

  8. MeMotiva: software educativo específico para o apoio docente en TDAH

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 67-82

  9. O encerado dixital interactivo como apoio da parálise cerebral: un caso práctico

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 45-65

  10. Proposta dunha escala de avaliación de software destinado a dislexia

    TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 111-119

  11. Spain: Responses to inclusion in autonomous regions

    Inclusive Education (Taylor and Francis), pp. 107-114