Departamento
Didáctica, organización escolar e métodos de investigación
Capítulos de Libro (11) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2013
-
A avaliación de software educativo: un exemplo para as dificultades de comprensión lectora
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 83-109
-
Análisis de varios factores determinantes de la elección de carrera desde una perspectiva de género
II Xornada de Innovación Educativa en Xénero, Docencia e Investigación (Unidade de Igualdade), pp. 297-312
-
As TIC como canle de comunicación: o comunicador adaptable para un suxeito con atraso mental
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 29-44
-
As tecnoloxías da información e da comunicación na atención das NEAE
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 9-28
-
Indagando sobre TIC para o apoio á inclusión educativa
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 145-157
-
Introdución. TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 5-7
-
Los tutores de los centros de prácticas: agentes clave en el Practicum
El practicum como experiencia de aprendizaje en educación social.: Propuestas para su desarrollo: planificación, tutoría docente y proyección social (Madrid: Universitas, 2013), pp. 45-68
-
MeMotiva: software educativo específico para o apoio docente en TDAH
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 67-82
-
O encerado dixital interactivo como apoio da parálise cerebral: un caso práctico
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 45-65
-
Proposta dunha escala de avaliación de software destinado a dislexia
TIC para a inclusión de alumnado con necesidades específicas de apoio educativo (Servizo de Publicacións), pp. 111-119
-
Spain: Responses to inclusion in autonomous regions
Inclusive Education (Taylor and Francis), pp. 107-114