Organización de empresas e márketing
Departamento
MARIA DEL PILAR
MUÑOZ DUEÑAS
TITULAR DE UNIVERSIDADE - TEMPO COMPLETO
Publicacións nas que colabora con MARIA DEL PILAR MUÑOZ DUEÑAS (5)
2024
-
Do crises Really Catalyze Creative Destruction? A Critical Reflection on Firm Survival
SAGE Open, Vol. 14, Núm. 2
-
Logistics business model evolution: digital platforms and connected and autonomous vehicles as disruptors
Review of Managerial Science, Vol. 18, Núm. 9, pp. 2483-2506
2023
-
Are sustainable mobility firms reshaping the traditional relationships in the automotive industry value Chain?
Journal of Cleaner Production, Vol. 413
2022
-
Social sustainability in the food value chain: what is and how to adopt an integrative approach?
Quality and Quantity, Vol. 56, Núm. 4, pp. 2477-2500
2001
-
El nuevo paradigma tecnológico y su repercusión en los sistemas de información para la gestión empresarial
Cruzando fronteras : tendencias de contabilidad directiva para el siglo XXI: actas VII Congreso Internacional de Costos y II Congreso de la Asociación Española de Contabilidad Directiva.