Publicacións nas que colabora con Paula Álvarez González (19)

2024

  1. What do consumers care about when purchasing experiential packaging?

    British Food Journal, Vol. 126, Núm. 5, pp. 1887-1903

2023

  1. Mergers and acquisitions success: examining customer loyalty

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 41, Núm. 1, pp. 48-61

2022

  1. Which are the predictors of perceived employability? An approach based on three studies

    Assessment and Evaluation in Higher Education, Vol. 47, Núm. 6, pp. 878-895

2020

  1. How to promote the employability capital of university students? Developing and validating scales

    Studies in Higher Education, Vol. 45, Núm. 12, pp. 2634-2652

  2. La imagen e identificación de los clientes bancarios tras una fusión o adquisición

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 20, Núm. 1, pp. 89-110

2018

  1. University Social Responsibility for Students’ Employability

    Corporate Social Responsibility for Valorization of Cultural Organizations (IGI Global), pp. 77-98

2017

  1. Internal determinants of university student employability. Construction and validation of scales

    PROCEEDINGS OF THE HEAD'17 - 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES

  2. Perceived employability in university students: developing an integrated model

    Career Development International, Vol. 22, Núm. 3, pp. 280-299

2016

  1. Construcción y validación de escalas de determinantes internos de la empleabilidad universitaria

    EDUcación y TECnología: Propuestas desde la investigación y la innovación educativa (Octaedro), pp. 371

2015

  1. Conocimiento, valores e intenciones como determinantes del comportamiento ecológico

    Revista internacional de sociología, Vol. 73, Núm. 3

  2. Fusiones y adquisiciones desde la perspectiva de marketing: impacto en el consumidor bancario español

    Fusiones y adquisiciones desde la perspectiva de marketing: impacto en el consumidor bancario español

  3. Medidas del comportamiento ecológico y antecedentes: conceptualización y validación empírica de escalas

    Universitas psychologica, Vol. 14, Núm. 1, pp. 189-204

  4. The ecological consumer's profile in Spain

    Esic market, Núm. 151, pp. 241-297