Capítulos de libro (23) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2019

  1. Agenda mediática y política: ¿Amistades peligrosas? Un análisis desde el fact-checking

    Debates electorales televisados: del antes al después (Sociedad Latina de Comunicación Social), pp. 149-169

  2. Agglomerations, clusters and industrial districts: evolution and opportunities for future research

    Economic clusters and globalization: diversity and resilience (Routledge Reino Unido), pp. 3-26

  3. Capítulo XIV. Contratos menores en la administración local: Uso y abuso. La transparencia como profilaxis del mal uso.

    III Informe Red Localis: Retos de las entidades locales ante la transformación digital de la gestión pública (Red Localis, Red Local de Administración Pública), pp. 287-295

  4. Creative Arts Industries: Analysis of Scientific Production

    Innovation, Technology and Knowledge Management (Springer), pp. 15-42

  5. Efectos positivos dos programas de turismo termal provinciais na calidade de vida das persoas maiores

    Proxectos INOU 2018: investigación aplicada na provincia de Ourense (Universidade de Vigo), pp. 31-52

  6. El blockchain: elemento central de la “economía de la confianza”.

    La actividad turística española en 2018: edición 2019 (Síntesis), pp. 367-372

  7. Future trends in tourism innovation

    Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity (Taylor and Francis), pp. 166-171

  8. Galicia

    La actividad turística española en 2018: edición 2019 (Síntesis), pp. 221-228

  9. Gamification and New Technologies to Promote Healthy Lifestyles and Its Role in Creative Industries

    Innovation, Technology and Knowledge Management (Springer), pp. 137-153

  10. Holistic Learning Evidences in the Supervised Teaching Practice Reports

    Studies in Systems, Decision and Control (Springer International Publishing), pp. 12-22

  11. Indian perspectives on responsible innovation and frugal innovation

    International Handbook on Responsible Innovation: A Global Resource (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 455-473

  12. La actividad turística española en 2018: prólogo

    La actividad turística española en 2018: edición 2019 (Síntesis), pp. 15-18

  13. Las prácticas académicas externas y la adquisición de competencias: el caso de los grados en Administración y Dirección de Empresas y Economía de la Universidad de Vigo

    Nuevos paradigmas en los procesos de enseñanza-aprendizaje (Adaya Press), pp. 123-130

  14. Lean manufacturing and industry 4.0: Facing new challenges from a shop-floor perspective

    Lean Manufacturing: Implementation, Opportunities and Challenges (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 407-424

  15. Online reputation of porto hotel supply, Northern Region of Portugal

    Handbook of Research on Social Media Applications for the Tourism and Hospitality Sector (IGI Global), pp. 349-366

  16. Perspectiva de los estudiantes del trabajo colaborativo y género

    Nuevos retos en la enseñanza de las ciencias (Educación Editora), pp. 163-168

  17. Responsible Innovation and Responsible Research and Innovation

    Handbook on Science and Public Policy (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 26-48

  18. Responsible innovation: Process and politics

    International Handbook on Responsible Innovation: A Global Resource (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 35-48

  19. SOCIAL MEDIA AND HOTELS IN IRAN: Online Reputation of Hotels on Booking.com

    Bridging Tourism Theory and Practice (Emerald Group Holdings Ltd.), pp. 189-205

  20. Smart tourism, smart destinations y smart tourists.

    La actividad turística española en 2018: edición 2019 (Síntesis), pp. 377-380